H-Frame Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hei! Mobiltelefon er ikke noe jeg følger så veldig med på, selv om jeg nok går under kategorien "avansert bruker". Har for tiden en HTC Legend som snart er 1 år gammelt, kjøpte den fremfor desire først og fremst for batteritiden sin skyld. CPU'en er riktig nok ganske svak med sine 600 mhz. Har ikke lastet ned noe voldsomt med apps til android, men synes det er greit med synkronisering med facebook og gmail osv, godt fornøyd med dette. Problemet ligger i at telefonen har blitt så treg med tiden, spesielt etter at telefonen lastet ned en nyere versjon av android for en tid tilbake siden. Videre oppdaterer også telefonen google maps i det uendelige, som jeg heller ikke greier å løse. Åpning av meldinger går tregt, menynavigering er hakkete osv. Uansett tenkte jeg derfor at det snart er på tide med noe nytt, og lurte på om det er noen telefoner som kommer som er verdt å vente på? Telefonen min fungerer tross alt så om jeg må holde ut noen måneder til med den så er ikke det noen krise. Bruken min består i ringing, sms, mms, mail, kalender og avtaler, timeplan til universitetet, holde styr på når jeg skal på jobb, enkle ting på internett som avis, googling, osv. (bruker stort sett mobilen på wifi hjemme), litt bilder i ny og ne (ikke et stort behov for ekstremt bra kamera), facebook og litt msn. Grunnen til at jeg ikke har tatt i bruk så mange apps er egentlig at det hakker så grusomt på telefonen min. Så uansett, kan gjerne bruke 3 - 5000 kr på telefon, og gjerne litt over og hvis det skulle være vits. Er det noen telefoner jeg burde vente på? Hva anbefaler folket? (er ikke så veldig fan av iPhone så helst ikke dette). Takk for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 tja, vil si at Galaxy II S er en veldig god telefon å velge idag. Kommende telefoner har du Nokias N9 med sitt nye MeeGoo operativsystem. I tillegg har du følgende; Sony Ericsson Xperia Ray HTC EVO 3D Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Takk for svar! Xperia Ray var pen på utseende da, men spesifikasjonsmessig er jo galaxyen langt over, så da tar jeg heller denne 3d bilder er ikke nødvendig, og det var vel egentlig "hele poenget" med EVO 3D. Noen andre telefoner som er på markedet/som kommer som er verdt å ta en titt på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Nei, egentlig ikke. Av det som er på markedet idag er det ikke noe som kan sidestilles med Galaxy II S. Selv venter jeg på Iphone 5 og kommer nok til å handle meg den. Men det var du jo ikke så interessert i Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Tusen takk for hjelp! Da blir det sikkert en galaxy s2 til uka da Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Ellers var det ikke lenge siden amobil skrev om at Samsung muligens kommer med en ny "supermobil" .... Hercules! Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Oi, antatt i august. Da venter vi litt å ser om den kommer på banen, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå