Lucho Gonzalez Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 jeg elsker alkohol, men drikker ikke fordi det er så dårlig for kroppen. men igår for første gang på 3 måneder drakk jeg, en hel glass whisky og 2 glass vinn, og jeg trener mye, løper 6 ganger i uka. har bra kundis osv, hvis jeg ikke trener idag, liksom bare sykle og drike vann, vil jeg få bort alt alkohol mengden ut av kroppen? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Alkoholen er nok borte allerede den Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 http://www.wolframalpha.com/input/?i=am+i+drunk Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Det kommer jo helt an på hva du legger i "et helt glass whisky", litt forskjell på om det er et halvlitersglass eller et whiskyglass, men hvis du mener en vanlig whisky på 4cl er nok alkoholen ute for lenge siden. Jeg synes promillekalkulator.no er bedre enn WolphramAlpha til dette bruket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå