Jan Erik Engan Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Early Mornin' Bildet er fjernet. Beskrivelse: Mitt bidrag til tema dagen:) For de ikke har vært med på dette før,så blir det slik når temadagen er over,att jeg spør en annen om han/henne vil finne på ett nytt tema til neste gang,som da blir om Søndag om 14.dager Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Veldig godt gjennomført prosjekt Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Veldig godt gjennomført prosjekt Takker og Takker Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Fint temabilde dette, fargene på bussen, himmelen og dama gir et flott uttrykk i bildet;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Fint temabilde dette, fargene på bussen, himmelen og dama gir et flott uttrykk i bildet;) Tusen takk Lenke til kommentar
Kåre S. Pedersen Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Artig dette, - buss og person i god posisjon. Kanskje lurt å la skyer være i farger, ellers hadde det blitt litt for tamt, muligens ? Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Fin balanse mellom farger og sort-hvitt. Ville kuttet litt oppe eller nede....litt usikker på hva som er best. Et flott bidrag Jan Erik. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Artig dette, - buss og person i god posisjon. Kanskje lurt å la skyer være i farger, ellers hadde det blitt litt for tamt, muligens ? Takker:ja ble en del prøving på dette bilde.med og uten farger på himmel,men havnet på farger der også Fin balanse mellom farger og sort-hvitt. Ville kuttet litt oppe eller nede....litt usikker på hva som er best. Et flott bidrag Jan Erik. Enig ang kuttet.Har kuttet en 3-4cm av bunnen,men kunne nok tatt en del av toppen også..Kanskje ned til andre leding fra toppen? Endret 17. juli 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Et kjent sted dette. Artig og velfungerende etterbehandling. Til og med en lokal reklame har du fått med...! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Et kjent sted dette. Artig og velfungerende etterbehandling. Til og med en lokal reklame har du fått med...! Takker..ja vurderte ett bilde fra jobben din da..hehe Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Bra og interessant bilde med gode detaljer! Likte fargevalget her! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Bra og interessant bilde med gode detaljer! Likte fargevalget her! Takker så mye Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Veldig fint bybilde - liker godt stemningen det gir med de blå innslagene i det grå, og ekstra pluss med lysene på bussen og i fortauet. Fin dybde i bildet, utsnittet liker jeg som det er. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hei Fint bidrag dette her Jan Men jeg har jo ett og annet å si - jeg ville kuttet bildet i topp, nesten ned til gatebelysningen slik at du får bare en linje som går over bildet. Jeg ville også beholdt himmelen i sort - synes den blir et for stort felt i farger. Ellers veldig bra jobba dette her. RAK-foto Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Hei Fint bidrag dette her Jan Men jeg har jo ett og annet å si - jeg ville kuttet bildet i topp, nesten ned til gatebelysningen slik at du får bare en linje som går over bildet. Jeg ville også beholdt himmelen i sort - synes den blir et for stort felt i farger. Ellers veldig bra jobba dette her. RAK-foto Takker for det.Ja har vel kommet til samme som deg her Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Kanskje ikke så spennende motiv, men god fargeseparering, Jan Erik:) Tror kanskje himmelen også kunne vært uten farge. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Veldig fint bybilde - liker godt stemningen det gir med de blå innslagene i det grå, og ekstra pluss med lysene på bussen og i fortauet. Fin dybde i bildet, utsnittet liker jeg som det er. Tusen takk Kanskje ikke så spennende motiv, men god fargeseparering, Jan Erik:) Tror kanskje himmelen også kunne vært uten farge. Hvar inne på tanken,men jeg skal alltid overdrive noe jeg ser du Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Et solid bidrag fra han som holder i stafettpinnen! Her har du lykkes veldig bra med etterbehandlingen, noen ganger drar du litt for mye i noen spaker etter min smak, men dette er flott Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Stilig urban temaløsning. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Igjenomtentgt og fint utføert,Eiker Blikk hang godt med her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg