Gå til innhold

BK: Early Mornin'

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig dette, - buss og person i god posisjon.

Kanskje lurt å la skyer være i farger, ellers hadde det blitt litt for tamt, muligens ?

Takker:ja ble en del prøving på dette bilde.med og uten farger på himmel,men havnet på farger der også :thumbup:

Fin balanse mellom farger og sort-hvitt. Ville kuttet litt oppe eller nede....litt usikker på hva som er best. Et flott bidrag Jan Erik.

Enig ang kuttet.Har kuttet en 3-4cm av bunnen,men kunne nok tatt en del av toppen også..Kanskje ned til andre leding fra toppen? :thumbup:

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar

Hei

Fint bidrag dette her Jan

Men jeg har jo ett og annet å si - jeg ville kuttet bildet i topp, nesten ned til gatebelysningen slik at du får bare en linje som går over bildet. Jeg ville også beholdt himmelen i sort - synes den blir et for stort felt i farger.

Ellers veldig bra jobba dette her.

RAK-foto

Lenke til kommentar

Hei

Fint bidrag dette her Jan

Men jeg har jo ett og annet å si - jeg ville kuttet bildet i topp, nesten ned til gatebelysningen slik at du får bare en linje som går over bildet. Jeg ville også beholdt himmelen i sort - synes den blir et for stort felt i farger.

Ellers veldig bra jobba dette her.

RAK-foto

Takker for det.Ja har vel kommet til samme som deg her :whistle:

Lenke til kommentar

Veldig fint bybilde - liker godt stemningen det gir med de blå innslagene i det grå, og ekstra pluss med lysene på bussen og i fortauet. Fin dybde i bildet, utsnittet liker jeg som det er. :)

Tusen takk :thumbup:

Kanskje ikke så spennende motiv, men god fargeseparering, Jan Erik:)

Tror kanskje himmelen også kunne vært uten farge.

Hvar inne på tanken,men jeg skal alltid overdrive noe jeg ser du :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...