Gå til innhold

BK: Klovnen ....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så mistet jeg hele posten fordi jeg brukte terningkast først, phu..

Men: må ærlig innrømme at jeg ikke er så begeistret for denne teknikken, ser ikke poenget så godt. Når det er sagt, så er dette motivet midt i blinken for bruken av den. Liker at du har valgt å la paret i bakgrunnen også være i farger. Syns det gir en slagt balanse i bildet. Ser at andre er uenig med meg, men pytt - sånn det må være:-) Veldgi bra dette.

Lenke til kommentar

Knakende godt bidrag RAK. Her også ville jeg unngått farger på paret i bakgrunnen,da jeg mener de kun er en rekvisitt,og kanskje drar noe mye oppmerksomhet med farger på? Bare en mening;)

:new_woot: Hei og takk for kommentaren din.

Grunnen til fargen på paret bak - er for å oppnå balanse i bildet. Uten så blir bildet veldig nedtungt.

RAK-foto :D

Lenke til kommentar

Veldig bra på alle måter.

I likhet med Jan Erik, er jeg ikke så sikker på fargene på paret i bakgrunden - men det er bare litt høyt tenkning, så ikke ta det alt for seriøst :)

Her må jeg bare si tusen takk for kommentaren din.

RAK-foto :new_woot:

Lenke til kommentar

Dagens høydare så langt dette! Virkelig et bra bilde! Alt er topp her bortsett fra de på benken som gjerne kunne vært "fargeløse".... ;)

Hei og takk for kommentaren din

Grunnen til fargen på de bak er for å oppnå balansen i bildet.

RAK-foto :dribble:

Lenke til kommentar

Et meget godt bilde, Roy Arne - men opplever fargene i bakgrunnen som noe forstyrrende.

Hei og takk for kommentaren din.

Det er en mening med de fargene bak - og det er som jeg har svart tidligere - balanse i bildet.

RAK-foto :new_woot:

Lenke til kommentar

Et flott bidrag du leverer her! Men jeg ville ikke hatt farge på paret i bakgrunnen, de hører ikke hjemme i situasjonen og stjeler oppmerksomhet. Men så var det smaken da..... synes det er fint uansett :)

Hei og takk for kommentaren din.

Når det gjelder fargene, se tidligere kommentarer.

RAK-foto :w00t:

Festlig motiv og flott løsning på tema!

Takk for kommentaren din-

RAK-foto

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...