RAK-foto Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Klovnen .... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Knakende godt bidrag RAK. Her også ville jeg unngått farger på paret i bakgrunnen,da jeg mener de kun er en rekvisitt,og kanskje drar noe mye oppmerksomhet med farger på? Bare en mening;) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Veldig bra på alle måter. I likhet med Jan Erik, er jeg ikke så sikker på fargene på paret i bakgrunden - men det er bare litt høyt tenkning, så ikke ta det alt for seriøst Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Veldig bra temabilde, og god isolering av farger:) Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Flott bidrag, fin komp, og fin kombinasjon mellom sort/hvitt og farger. Lenke til kommentar
Kåre S. Pedersen Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Stilig ! God formidling. Liker fargevalget. Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Så mistet jeg hele posten fordi jeg brukte terningkast først, phu.. Men: må ærlig innrømme at jeg ikke er så begeistret for denne teknikken, ser ikke poenget så godt. Når det er sagt, så er dette motivet midt i blinken for bruken av den. Liker at du har valgt å la paret i bakgrunnen også være i farger. Syns det gir en slagt balanse i bildet. Ser at andre er uenig med meg, men pytt - sånn det må være:-) Veldgi bra dette. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Knakende godt bidrag RAK. Her også ville jeg unngått farger på paret i bakgrunnen,da jeg mener de kun er en rekvisitt,og kanskje drar noe mye oppmerksomhet med farger på? Bare en mening;) Hei og takk for kommentaren din. Grunnen til fargen på paret bak - er for å oppnå balanse i bildet. Uten så blir bildet veldig nedtungt. RAK-foto Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Hei Tusen takk for alle flotte og konstruktive kommentarer. RAK-foto Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Veldig bra på alle måter. I likhet med Jan Erik, er jeg ikke så sikker på fargene på paret i bakgrunden - men det er bare litt høyt tenkning, så ikke ta det alt for seriøst Her må jeg bare si tusen takk for kommentaren din. RAK-foto Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Dagens høydare så langt dette! Virkelig et bra bilde! Alt er topp her bortsett fra de på benken som gjerne kunne vært "fargeløse".... Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Dagens høydare så langt dette! Virkelig et bra bilde! Alt er topp her bortsett fra de på benken som gjerne kunne vært "fargeløse".... Hei og takk for kommentaren din Grunnen til fargen på de bak er for å oppnå balansen i bildet. RAK-foto Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Et meget godt bilde, Roy Arne - men opplever fargene i bakgrunnen som noe forstyrrende. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Et meget godt bilde, Roy Arne - men opplever fargene i bakgrunnen som noe forstyrrende. Hei og takk for kommentaren din. Det er en mening med de fargene bak - og det er som jeg har svart tidligere - balanse i bildet. RAK-foto Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Et flott bidrag du leverer her! Men jeg ville ikke hatt farge på paret i bakgrunnen, de hører ikke hjemme i situasjonen og stjeler oppmerksomhet. Men så var det smaken da..... synes det er fint uansett Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Festlig motiv og flott løsning på tema! Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Et flott bidrag du leverer her! Men jeg ville ikke hatt farge på paret i bakgrunnen, de hører ikke hjemme i situasjonen og stjeler oppmerksomhet. Men så var det smaken da..... synes det er fint uansett Hei og takk for kommentaren din. Når det gjelder fargene, se tidligere kommentarer. RAK-foto Festlig motiv og flott løsning på tema! Takk for kommentaren din- RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg