wasco Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Rødt i glasset Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Litt tidlig med vin for min del;) Eneste jeg vil pirke på er att du kunne brukt kloneverktøyet og rettet opp linjene i glasset.Der det er rødt altså Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Litt tidlig med vin for min del;) Eneste jeg vil pirke på er att du kunne brukt kloneverktøyet og rettet opp linjene i glasset.Der det er rødt altså Nå er det gele og ikke vin som er i glasset Men kanskje litt tidlig for gele også Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Litt tidlig med vin for min del;) Eneste jeg vil pirke på er att du kunne brukt kloneverktøyet og rettet opp linjene i glasset.Der det er rødt altså Nå er det gele og ikke vin som er i glasset Men kanskje litt tidlig for gele også Kunne ikke jeg vite..ble tørst jeg..og så kun VIN Endret 17. juli 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Godt jobbet, tror jeg har sett dette før? Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Kunstnerisk...liker det jeg ser. Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Kreativt og lekkert. En spesiell vri på en teknikk jeg ikke har så stor sans for, men her har du klart å lage din egen variant. Til å henge rett på veggen dette:-) Lenke til kommentar
Kåre S. Pedersen Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Fikk lyst til å prøve dette selv, ser tøft ut dette ! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Godt jobbet, tror jeg har sett dette før? Det er lov å kjøre litt reprise nå som vi er inne på det "Nye Digit" Kunstnerisk...liker det jeg ser. Takk for hyggelig tilbakemelding Kreativt og lekkert. En spesiell vri på en teknikk jeg ikke har så stor sans for, men her har du klart å lage din egen variant. Til å henge rett på veggen dette:-) Hyggelig at du likte "kunstverket" mitt Fikk lyst til å prøve dette selv, ser tøft ut dette ! Takk for kommentaren, og lykke til med forsøket Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Tenkte først dette ble tatt på en båttur i kraftig sjø... - så godt du kom med fasiten! Spenstig og friskt innslag, vi har begge gått for rødt i anledning dagen ser jeg. Forslag: Ca. 1 cm. avstand mellom glassene for å myke opp noe. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Kreativt! Fikk assosiasjoner til bryster jeg av en eller annen grunn. Artig å se hva du får til! Lenke til kommentar
Terje Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Endret temadagen fra "Temadag: Test" til "Temadag: S/H..." Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Tenkte først dette ble tatt på en båttur i kraftig sjø... - så godt du kom med fasiten! Spenstig og friskt innslag, vi har begge gått for rødt i anledning dagen ser jeg. Forslag: Ca. 1 cm. avstand mellom glassene for å myke opp noe. Takk for kommentaren. Er litt svak for slike "stramme" komp, men ser også muligheten for å gjøre som du beskriver Kreativt! Fikk assosiasjoner til bryster jeg av en eller annen grunn. Artig å se hva du får til! Dine assosiasjoner kan sikkert Sigmund Freud gi en forklaring på :!: Endret temadagen fra "Temadag: Test" til "Temadag: S/H..." Flott Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Flott og stilrent - har sansen for dette! Liker godt eksponering og lys og fargeskalaen det gir i det grå. Ser det mot sort bakgrunn og da kunne jeg tenke meg at den lyse kanten utterst på to sider av ramma enten var helt borte eller gikk helt rundt.... troor jeg,da...- fint som det er, også. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Flott og stilrent - har sansen for dette! Liker godt eksponering og lys og fargeskalaen det gir i det grå. Ser det mot sort bakgrunn og da kunne jeg tenke meg at den lyse kanten utterst på to sider av ramma enten var helt borte eller gikk helt rundt.... troor jeg,da...- fint som det er, også. Takk skal du ha. Jeg valgte den grå bakgrunnen for at det sorte pastpaturet skulle komme til sin rett Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Kreativt og et fint bidrag til temadagen, Wasco:) Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 godt påfund, enig med Bendt ang. afstand mellem glassene Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Du verden hva du finner på. De fleste hadde vel kanskje laget denne i ps, men du lager gele. Kreativt og veldig flott Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Sannelig er du kreativ Dette ble et artig bidrag og jeg satt og undret meg litt før jeg leste teksten Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Kreativt og et fint bidrag til temadagen, Wasco:) Takk for det Birger godt påfund, enig med Bendt ang. afstand mellem glassene Takk for kommentaren, skal prøve med litt avstand mellom glassene neste gang, og se om jeg liker det Du verden hva du finner på. De fleste hadde vel kanskje laget denne i ps, men du lager gele. Kreativt og veldig flott Det er en stund siden jeg tok dette bilde, og jeg var ikke så flink med PS den gangen Sannelig er du kreativ Dette ble et artig bidrag og jeg satt og undret meg litt før jeg leste teksten Takk for kommentaren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg