Gå til innhold

BK: Rødt i glasset

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt tidlig med vin for min del;)

Eneste jeg vil pirke på er att du kunne brukt kloneverktøyet og rettet opp linjene i glasset.Der det er rødt altså;)

Nå er det gele og ikke vin som er i glasset :)

Men kanskje litt tidlig for gele også :roll:

Lenke til kommentar

Litt tidlig med vin for min del;)

Eneste jeg vil pirke på er att du kunne brukt kloneverktøyet og rettet opp linjene i glasset.Der det er rødt altså;)

Nå er det gele og ikke vin som er i glasset :)

Men kanskje litt tidlig for gele også :roll:

Kunne ikke jeg vite..ble tørst jeg..og så kun VIN :dribble:

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar

Godt jobbet, tror jeg har sett dette før? :)

Det er lov å kjøre litt reprise nå som vi er inne på det "Nye Digit" :roll:

Kunstnerisk...liker det jeg ser.

Takk for hyggelig tilbakemelding :)

Kreativt og lekkert. En spesiell vri på en teknikk jeg ikke har så stor sans for, men her har du klart å lage din egen variant. Til å henge rett på veggen dette:-)

Hyggelig at du likte "kunstverket" mitt :yes:

Fikk lyst til å prøve dette selv, ser tøft ut dette !

Takk for kommentaren, og lykke til med forsøket :thumbup:

Lenke til kommentar

Tenkte først dette ble tatt på en båttur i kraftig sjø... - så godt du kom med fasiten!

Spenstig og friskt innslag, vi har begge gått for rødt i anledning dagen ser jeg. Forslag: Ca. 1 cm. avstand mellom glassene for å myke opp noe.

Lenke til kommentar

Tenkte først dette ble tatt på en båttur i kraftig sjø... - så godt du kom med fasiten!

Spenstig og friskt innslag, vi har begge gått for rødt i anledning dagen ser jeg. Forslag: Ca. 1 cm. avstand mellom glassene for å myke opp noe.

Takk for kommentaren.

Er litt svak for slike "stramme" komp, men ser også muligheten for å gjøre som du beskriver

Kreativt! Fikk assosiasjoner til bryster jeg av en eller annen grunn. ;)

Artig å se hva du får til!

Dine assosiasjoner kan sikkert Sigmund Freud gi en forklaring på :!:

Endret temadagen fra "Temadag: Test" til "Temadag: S/H..."

Flott

Lenke til kommentar

Flott og stilrent - har sansen for dette! Liker godt eksponering og lys og fargeskalaen det gir i det grå. Ser det mot sort bakgrunn og da kunne jeg tenke meg at den lyse kanten utterst på to sider av ramma enten var helt borte eller gikk helt rundt.... troor jeg,da...- fint som det er, også.

:D

Takk skal du ha.

Jeg valgte den grå bakgrunnen for at det sorte pastpaturet skulle komme til sin rett :)

Lenke til kommentar

Kreativt og et fint bidrag til temadagen, Wasco:)

Takk for det Birger :)

godt påfund, enig med Bendt ang. afstand mellem glassene

Takk for kommentaren, skal prøve med litt avstand mellom glassene neste gang, og se om jeg liker det :)

Du verden hva du finner på. De fleste hadde vel kanskje laget denne i ps, men du lager gele. Kreativt og veldig flott :)

Det er en stund siden jeg tok dette bilde, og jeg var ikke så flink med PS den gangen ;)

Sannelig er du kreativ :) Dette ble et artig bidrag og jeg satt og undret meg litt før jeg leste teksten

Takk for kommentaren :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...