Eratox Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Når jeg sitter og ser på youtube filmer, livestreams etc så går skjermen min helt svart iblant så popper denne meldingen opp : "display driver stopped responding and has recovered" Dette er ekstremt plagsomt, det går helt fint når jeg gamer, har ikke noe problem med dette da. Har heller ikke noe problem med dette hvis jeg ser på filmer via FLV,Windows mediaplayer etc. Hvis noen vet åssen jeg kan få fikset dette så hadde det vært supert. Skjermkort: XFX Radeon HD 5870 1GB GDDR5 Endret 17. juli 2011 av Eratox Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Dessverre så kan dette være alt fra windows til noe helt annet hardware-relatert. En feilmelding som har dukket opp etter at win vista og 7 kom på banen og som har vist seg å kunne være alt fra minne, skjermkort til hovedkort, eller bare en feil med driver etc. Søker du på nettet så vil du finne tusenvis av andre med samme problem og hundrevis av forskjellige "løsninger". Er du heldig så kan kanskje en av de fungere. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Jeg tror de fleste tilfeller er driverproblemer. Prøv nyere skjermkortdrivere. Fjern de gamle ved å avinstallere. Ellers er dette vanlig i både XP, windows vista og (Windows 7) av det jeg har hørt. Jeg har fått den feilmeldingen noen ganger på eldre spill, men det er veldig skjeldent. Endret 17. juli 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
Eratox Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg har altså windows 7, men jeg får denne feilmeldingen hvert 5-10 minutt når jeg ser på livestreams og sånt. jeg kan prøve og finne nyere driver og håpe det blir bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå