DavidRO Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Hei! Jeg har sett at Samsung Galaxy S selges hos Lefdal og Elkjøp uten abbonoment nå for 2495 kroner, og enda billigere igjen på Netonnet.no, og vurderer å kjøpe. Planen var egentlig å kjøpe iPod Touch 32GB i USA, men fant ikke noe som var billig nok til å droppe verdien av å ha norsk reklamasjonsrett i ryggen. Dermed er det aktuelt med ny telefon, for å dekke behovet for en touch-dupeditt. Mitt spørsmål blir da som følger: Om jeg ønsker en kurant telefon, til å bruke som musikkspiller og underholdningssenter til ca 2500,-, er da Galaxy S det beste valget, eller finnes det modeller i samme prisklasse idag som er bedre på musikk og andre spesifikasjoner(spesielt batteri)? Takk for hjelpen! Endret 17. juli 2011 av DavidRO Lenke til kommentar
Shumatsu Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Mitt spørsmål blir da som følger: Om jeg ønsker en kurant telefon, til å bruke som musikkspiller og underholdningssenter til ca 2500,-, er da Galaxy S det beste valget, eller finnes det modeller i samme prisklasse idag som er bedre på musikk og andre spesifikasjoner(spesielt batteri)? galaxy s er en fin deal til den prisen, ok prosessor og godt med ram, men den har en showstopper og det er skjermen, amoled, som ikke holder mål fargemessig. ville nok heller sett på en desire z eller xperia neo i den klassen om du lar deg irritere av fargestikk/generelt glorete farger. batterilevetid på alt med mer enn 3.5 tommer skjerm er ca det samme, du får en dags bruk om du er litt påholden. ja så er det android da. regn med at samsung ikke støtter oppgradering noe særlig langt frem i tid, dvs du må være villig til en fiklejobb om du vil ha det siste nye fra google. men siden galaxy s har solgt så godt, vil det være mange i samme situasjon, og mye info på nettet. det er forsåvidt generelt råd, skal du kjøpe en telefon av litt eldre årgang, velg en som har solgt i bøtter og spann, da er det langt enklere å finne support og tilbehør. iphone er jo i særklasse der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå