Gå til innhold

[Løst] Flimrer dell sjærm

Anbefalte innlegg

Hei! Pcen til søstra mi, jeg satt meg ned så hadde jeg glemt noe, så jeg satte dataen i sofaen. Da starta det med en grønn strek i bunnen, jeg var ikke hardhendt! Så begynnte hele sjærmen og bli gul, grønn, og alle verdens farger.. Som hoppa liksom! Jeg vet ikke hva som har skjedd, men er det noe som går ann og fikse? Helst før hu kommer hjem på mandag? Takker på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som det er kabelen mellom skjermen og selve maskinen som er gåen. Om så er tilfellet, hadde det at du la den i sofaen veldig lite med saken å gjøre. En simpel slitasjeskade, rett og slett.

Om det er dette som har skjedd, kan du nok dessverre ikke gjøre så mye med det selv. Den må nok inn på service.

Lenke til kommentar

Høres ut som det er kabelen mellom skjermen og selve maskinen som er gåen. Om så er tilfellet, hadde det at du la den i sofaen veldig lite med saken å gjøre. En simpel slitasjeskade, rett og slett.

Om det er dette som har skjedd, kan du nok dessverre ikke gjøre så mye med det selv. Den må nok inn på service.

Nå er skjermen helt svart oxo -.- Hadde ikke vært så veldig farlig om den var MIN, men når den er søstra mi sin så er det litt værre. .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...