Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

småvondt i tanna etter en fylling.

Mariehelene

Anbefalte innlegg

For ca to uker siden var jeg hos tannlegen og fikk en fylling..(han borra litt først, derette tok han i fyllinga) Enda er det bittebitte litt vondt/små ubehagelig når jeg tygge ned på tanna og gnisser den mot de andre tenna..

kjenner ingenting når jeg spiser noe. ikke iser det heller. og fyllinga er ikke for høy ettersom han slipte den ned mens jeg var der..

noen som har hatt lignende eller vet om det kommer til å gå over etter en stund?

Er bare noen ganger det gjør bittelitt vondt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være at det bare er fyllingen som «setter» seg ordentlig. For et par år tilbake fikk jeg en fylling som gikk rimelig dypt ned i en tann, og opplevde noe lignende. Husker ikke hvor lang tid det gikk, men det gikk iallfall over etter en stund. Hvis det ikke blir bedre så er det vel bare å forhøre seg med tannlegekontoret. De har garantert peiling på hva det kan være.

Lenke til kommentar

Har det samme ca hver gang jeg fyller (jeg er notorisk dårlig med tanntråd) men siste fyllingen min har ikke satt seg skikkelig og jeg får enorme isninger når jeg drikker noe som er under 5*C. Må nok på tannlegen og få fikset det, men som regel er det helt vanlig med en del smerter også etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...