Reprieval Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg har skikkelg vondt overalt i hele kroPpen og har ligget våken i mange netter på rad nå, men får fortsatt ikke sove. Tenker på mye fælt og greier ikke stoppe. Noen tips?? Føler meg helt forferdelig :( Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg pleier å høre på noe rolig musikk hvis jeg har problemer med å sovne. Det hjelper for min del, for da kan jeg tenke på musikken fremfor haugevis med andre ting. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Kan ikke høre på musikk da jeg har tre andre som sover like ved Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Kan ikke høre på musikk da jeg har tre andre som sover like ved Edit: har ikke Endret 17. juli 2011 av Chillaxville Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Prøv denna: http://www.youtube.com/watch?v=jqxENMKaeCU Er nok ganske kyniskt mtp. filmens innhold ( ) men musikken kombinert med fortellerens behagelige stemme får ihvertfall meg til å duppe av, i tillegg til at hjernen får noe å tenke på. Edit: misset ett par innlegg, men støtter Runars forslag, skaff deg noen behagelige headset. Endret 17. juli 2011 av Artorp Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Jerk off. It works, ask your doctor. Merk: Ikke på samme rom som de tre andre du sover med. Kan bli en ubehagelig situasjon hvis noen av de våkner opp. Endret 17. juli 2011 av N1ko Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Mener du at du er sliten eller fysisk syk? Isåfall prøv å få noen til å massere deg og spør om du kan låne headset/ørepropper av de rundt deg og hør på noe musikk du klarer å sove til. Musikk hjelper utrolig mye, fordi du tenker over hva de sier i sangen og du glemmer det vonde du tenkte på før. Prøv ihvertfall. Lykke til! Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Sliten eller fysisk syk? Begge deler vil jeg si.... Og i tillegg er det umulig å få tilgang på noe headset eller massasje så vet ikke hva jeg skal gjøre. Vrir meg i smerte stadig vekk, det gjør bare vondt Lenke til kommentar
fluff Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg stiller meg bak han som foreslo å nappe løken. Rent fysisk gir det all verdens mening. 1 Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Sliten eller fysisk syk? Begge deler vil jeg si.... Og i tillegg er det umulig å få tilgang på noe headset eller massasje så vet ikke hva jeg skal gjøre. Vrir meg i smerte stadig vekk, det gjør bare vondt Ta deg en halvtime joggetur, hastighet og lengde er opptil deg. bare en halvtime. Bli sliten. Onaner når du står i dusjen. Dusj til det går for deg. Gå rett i sengs. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Takk for hjelpen, og det hjjalp Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Selvsagt hjelper det. Når du har vært i aktivitet så blir kroppen din sliten og du får sove lettere. Håper det går bedre for deg etterhvert også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå