Gå til innhold

har sett bjørn!

Lommebok

Anbefalte innlegg

Jeg har sett en stor bjørn en gang, den beit seg fast i hode mitt uten at jeg merket det, men ved en tilfedighet druknet jeg den, men liket ble hengend fast å håret mitt i flere uker

Hvorfor tror du slike kommentarer er morsomme? Tror du andre ler av det? Hvilken reaksjon forventer du egentlig?

Hva mener du det er helt sant. Dette skjedde faktisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skogbjørn er et annet ord for Flått.

Men ja hadde vært find å se en ekte bjørn i det ville, og heldgivis er skandinaviske brunbjørner de minst agrisive og ganske ufarlige, sammenlignet med grizzlies.

Da skjønte jeg den ikke :(

Men ja, brunbjørn er ikke så aggressive som grizzly, MEN ikke er ikke noe vits å yppe på en brunbjørn for det :p

Lenke til kommentar

Skogbjørn er et annet ord for Flått.

Men ja hadde vært find å se en ekte bjørn i det ville, og heldgivis er skandinaviske brunbjørner de minst agrisive og ganske ufarlige, sammenlignet med grizzlies.

Ååååååååjaaa :) Da er du tilgitt. Leste det først som et superbarnslig trolle- innlegg. Men da tok jeg vitsen din. Ikke at jeg synes den var morsom, men det var ihvertfall humor bak den.

My bad :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-GlDE6z

Vi har en seilebåt på 35 fot. Når vi skulle seile ett langt strekk fra Egersund til Mandal ble vi omringet av grimhvaler. Var omtrent 80-100 stykker fra 5m til 50m unna båten. Utrolig spennende :)

Derimot skulle jeg gjerne likt å se en bjørn sjøl, det og elefanter (i Afrika da ofc.)

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...