Gå til innhold

har sett bjørn!

Lommebok

Anbefalte innlegg

Jeg og fattern var ute på en fiske tur i kveld. Vi så først bjørnespor så vi begynte å fantasere om at vi var så heldige å se en bjørn.

Noen 100 meter unna sto bjørnen i veien!

Den flytte seg heller ikke. Så jeg kjørte litt nærmere og den gikk mot oss også brå snudde den seg og løp inn i skogen og borte ble den.

Det er den største naturopplevelsen min noen sinne!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så kult !!! Misunner deg der. Har lyst til å se både bjørn, ulv og gaupe før (det måtte komme) de rødgrønne utrydder dem.

Ikke si hvor det var, for da blir den nok avlivet..

Jeg kan krysse av på at jeg har sett både bjørn, ulv og gaupe.

Jeg bor omtrent i "sentrum" for og kalle det det.

Lenke til kommentar

Noen som er litt paranoide her? ;)

Moro å få sett bjørn da, har selv sett ulv flere ganger og gaupe to ganger. Store opplevelser ja! Bjørnen har gått en meter fra husveggen min, var litt creepy å våkne dagen etter å finne ut det, hadde kaniner ute så. ;)

Men det er ingen fare med å legge ut bilder altså, det er ikke sånn at folk saumfarer nettet for tips etter hvor bjørnen er! Og heller ikke sånn at noen går til et sted de har hørt om bare for å lete etter bjørnen du så. ;) Den er nok borte for lengst uansett.

Gratulerer uansett, med en flott naturopplevelse!

Lenke til kommentar

Beklager gypsy, jeg trodde virkelig du mente nisser der.

Aldri hørt om niser så jeg trodde du trolla.

Uansett, gratulerer med den! :thumbup:

Skal love deg oppi Østerdalen er dem ville! Kanskje ikke slik som at dem leter på nettet, men man vet aldri. Dessuten har jeg jo egentlig sagt til meg selv at jeg ikke skal si slike ting til folk hvis jeg skulle se det, pga det var en episode der en jeg ringte og sa ifra til naturoppsynet om ulvespor. 10 minutter etter telefonsamtalen var 2 forskjellige aviser der og oppi mot 20 andre folk som skulle se ulvesporene og deretter lete etter ulven.

Men når jeg først får sett det greier jeg ikke å holde kjeft da :p

Lenke til kommentar

Skal love deg oppi Østerdalen er dem ville!

Hehe, du tror kanskje ikke jeg kjenner til hva som skjer der oppe siden jeg kommenterer? ;)

...deretter lete etter ulven.

De skulle nok se sporene, de fleste på rovdyrsteder er ganske godt informerte og vet at ulven ikke står 20 meter unna to timer senere. ;) Og var det ikke et vanlig sted for rovdyr er det ikke rart at det blir slått opp om det har vært ulv der.

Uansett, du har all lov til å fortelle om en sånn opplevelse! Det er stort å se en av rovdyrene våre, og de fleste skjønner at man blir gira og stolt over noe sånt! :)

Lenke til kommentar

Jeg har sett en stor bjørn en gang, den beit seg fast i hode mitt uten at jeg merket det, men ved en tilfedighet druknet jeg den, men liket ble hengend fast å håret mitt i flere uker

Hvorfor tror du slike kommentarer er morsomme? Tror du andre ler av det? Hvilken reaksjon forventer du egentlig?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...