ancalagon Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 HJELP! helt siden jeg installerte XP på min datamaskin, har ikke Counter Strike virket så særlig..... normalt. Det tar mye lenger tid å koble til en server enn det pleide, og når jeg er in-game kommer ping opp i 300-1000 eller mer. når dette holder på en stund, kommer en beskjed med blå bakgrunn( det er ikke en sånn beskjed d står Press any key to continue, men en som d står en god del på. d står noe om sikkermodus, mer rekker jeg ikke lese) og den vises i sikkert 0,6 sekunder, før PC restarter automatisk. jeg skjønner ikkeno. dette er kun med CS, Warcraft ( gudskjelov ) virker helt som d skal. er det virus, eller et føkka operativ system? Modrator Mr.Ueland sa: *begrens bruken av utropstegn :wink: Lenke til kommentar
the_auditor Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 nyeste drivere til hk, skjermkort osv. flash bios'en. eventuelt formater... fungerer det ikke da, gå tilbake til win2000 eller hva du hadde før Lenke til kommentar
ancalagon Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 sorry jeg er ikke sånn data-person egentlig. hk? flash bios? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg ville gått for en formatering Lenke til kommentar
ancalagon Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 skal jeg formatere hele tingen? både stasjon C og D? eller er det bare nødvendig med C stasjonen, der jeg har alle " viktige " ting? dvs, ingen spill/ mp3/filmer osv der. Lenke til kommentar
the_auditor Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 kan være en fordel å legge inn spillene på nytt hvis du har byttet os. Lenke til kommentar
ancalagon Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 det har jeg også gjort... alt sammen.... og jeg har 14.4 gb i spill, så jeg vil heslt ikke gjøre det igjen. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 det har jeg også gjort... alt sammen.... og jeg har 14.4 gb i spill, så jeg vil heslt ikke gjøre det igjen. sry men her tror jeg en formatering må til tar jo ikke lange stunden da, og vent med å instaler alle spill untatt cs Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Har han prøvd nye drivere til alle tinga sine da? har du DX9.0a? Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Min erfaring er at cs pleier og klikke, spesielt de cracka versjonene som noen kamerater har hatt før. Lyden er en det mest utsatte... klikker hele tiden for meg . hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå