smort1 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Greencard påkrevd! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Her var det mye grønnt Måtte se bildet ditt i fullformat for å registrere at golfspillerne var i S/H. Ellers kunne du fjærnet det lille grønnstikket i bakgrunnen av bildet - synes jeg. Men det er ikke ment som en mal for rett og galt - bare en synsing fra en ivrig synser Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Her var det mye grønnt Måtte se bildet ditt i fullformat for å registrere at golfspillerne var i S/H. Ellers kunne du fjærnet det lille grønnstikket i bakgrunnen av bildet - synes jeg. Men det er ikke ment som en mal for rett og galt - bare en synsing fra en ivrig synser Takker Wasco! Grønt var meningen ja! Fargestikk ellers får jeg nok ikke fjernet.... (no tool at this moment) ... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Godt meg hus for bi denne.Takker for deltagelsen;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg