OC-Freak Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Har selv DV6 og kan si at det nok er den maskinen som gir mest gaming ytelse per krone innenfor ditt budsjett. Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 er denne pcen bedre enn hpen? http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=638568 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Tror ikke hardware.no tester pcer basert på at du ønsker akkurat din modell testet . Sorry kompis. Nå er det i dag slik at enhver PC finnes i ca 10 ulike varianter innmatsmessig, så det er temmelig umulig å få til tester av alt. Ikke alt nei, men det finnes da en egen tråd for å legge inn ønsker her. Det har lyktes meg i hvert fall to ganger før, og en tredje test av skjermen Dell U2311H er i følge Nilsen godt på vei. Det viktigste er vel at testen har relevans for forbrukerne, da det isåfall er flere lesere som er interesserte og klikker seg inn på artikkelen. Var ikke meningen å fremstå som om jeg har noe mer makt enn andre her. Det har jeg absolutt ikke. 1 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 er denne pcen bedre enn hpen? http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=638568 Den er dyrere, brukt, og svakere... Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Greit, nå har vi bestilt HP 17 tommer fra dustinhome. Takker alle sammen Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Lykke til. Tips om dere syns den støyer for mye under gaming; sett HP cool sense til "quiet", dette begrenser prosessorhastigheten litt, men i svært mange spill er dette knapt merkbart (erfaringsmessig) og maskinene er mye mer stillegående. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå