jannikale Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) God kveld! Jeg er lett og tynn. Kommer jeg til å få alvorlig problemer med å få venner etc? Er det mange andre tynne, eller er alle feite? Endret 20. juli 2011 av jannikale Lenke til kommentar
mokkasinen Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Er du et 200 kilo tungt troll? 4 Lenke til kommentar
jannikale Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Dette er seriøst, og ikke tull. Takk. Lenke til kommentar
mw2_knifer1 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Vil du seriøst vite svaret? Helt ærlig? Ja Du spurte, ikke bli sur... Du kommer nok til å få venner, men ja, seriøst Lenke til kommentar
jannikale Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Men er de like ille som på videregående eller er folk mer voksne? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Mer voksne folk på universitet Men fins alltid tapere Jeg svarte seriøst på et seriøst trolle innlegg Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Men er de like ille som på videregående eller er folk mer voksne? Har du prøvd seriøst å gjøre noe med vekten? Snakk med legen din, han kan nok gi deg gode tips, enten det er innstramming av magesekken, fettsuging, eller rett og slett god mosjon og diett. Du har selvsagt et vektproblem og det er kun du selv som kan gjøre noe med det, og det vil helt sikkert kreve enormt med innsats, men jeg er sikker på at du synes det er verdt det når du begynner å se resultater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå