Gå til innhold

Lepont helt utrolig.


Anbefalte innlegg

Kort sagt. Mitt nye lepont som jeg kjøpte er bare helt utrolig.. Kabinettet er utrolig kompakt men allikevel mye plass inni. Sterke aluminiums dører og plexiglass. 5 kabinettdører fulgte med (støyfrie). Når man skal feste hk'et er det bare å skyve ut bake og begynne og skru. Stilrent og "veldig" lett.. Eneste 2 minus jeg gir dette kabinetett er front fargene mellom brønnene, også at det ble veldig mye kabel skrot inni. finnes det noen ting som kan sjule fargene på brønnene. Asus dvd,Lg brenner og en svart floppy? Kan man kjøpe slike Lian Li plate greier og feste foran.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har samme kabinett bare i blått, helt vanvittig deilig kabinett.. hvordan psu har dere? jeg gikk i anskaffelse av en 460watter fra enchanced et eller annet.. tung som f... og har to vifter. kostet 750kr på digital impuls i oslo. minus, den bråker litt mye. (psuen altså)

Lenke til kommentar

Hadde samme kabinettet i svart, bråket som phaen, alle vinduene gjorde at kabinettet ga avsmak etterhvert og det var et helv* å ha kabinettet i mørkt rom siden jeg hadde to grønne kaldkatoder inni der. Hadde 450W Q-tec psu som bråkte som et udyr i tillegg... Gikk lei og solgte alt + digidoc for 1800... Dyreste og dummeste kjøpet jeg noensinne har gjort. :(

Lenke til kommentar
Hadde samme kabinettet i svart, bråket som phaen, alle vinduene gjorde at kabinettet ga avsmak etterhvert og det var et helv* å ha kabinettet i mørkt rom siden jeg hadde to grønne kaldkatoder inni der. Hadde 450W Q-tec psu som bråkte som et udyr i tillegg... Gikk lei og solgte alt + digidoc for 1800... Dyreste og dummeste kjøpet jeg noensinne har gjort. :(

MITT er HELT lydløst.. hører ingenting i forhold til chieftech.. forstår ikke hvor du får det fra. Dette er iallefall det BESTE jeg har hatt.. 6+/6+ GO LEPONT.

Prøv her!
Altså.. hva var det der.. noen fargede PSU'er..? forsto du hva jeg spurte om. Om det gikk an å sjule brønnene på noen enklere måte enn å lakke. kjøpe noen deksler eller noe.. funker de lian li greierene?
Lenke til kommentar
Hadde samme kabinettet i svart, bråket som phaen, alle vinduene gjorde at kabinettet ga avsmak etterhvert og det var et helv* å ha kabinettet i mørkt rom siden jeg hadde to grønne kaldkatoder inni der. Hadde 450W Q-tec psu som bråkte som et udyr i tillegg... Gikk lei og solgte alt + digidoc for 1800... Dyreste og dummeste kjøpet jeg noensinne har gjort. :(

MITT er HELT lydløst.. hører ingenting i forhold til chieftech.. forstår ikke hvor du får det fra. Dette er iallefall det BESTE jeg har hatt.. 6+/6+ GO LEPONT.

 

Hvor jeg FÅR det fra? Unnskyld meg herr jeg-vet-best, jeg hørte det med mine egne ører i de 5-6 månedene jeg hadde kabinettet! :grumpy:

Nå kjører jeg 2 stk Titan 80mm 25db vifter i kabinettet mitt, og en 80mm enermax på cpu-kjøleren , helt nedskrudd. Enda bråker det ganske drøyt. Vannkjølinga er bestilt og på vei nordover, psu med 120mm vifte skal kjøpes og stilles til 5-6 volt...

 

Men bra du er fornøyd, i det minste. :p

Lenke til kommentar
Hadde samme kabinettet i svart, bråket som phaen, alle vinduene gjorde at kabinettet ga avsmak etterhvert og det var et helv* å ha kabinettet i mørkt rom siden jeg hadde to grønne kaldkatoder inni der. Hadde 450W Q-tec psu som bråkte som et udyr i tillegg... Gikk lei og solgte alt + digidoc for 1800... Dyreste og dummeste kjøpet jeg noensinne har gjort. :(

MITT er HELT lydløst.. hører ingenting i forhold til chieftech.. forstår ikke hvor du får det fra. Dette er iallefall det BESTE jeg har hatt.. 6+/6+ GO LEPONT.

 

Hvor jeg FÅR det fra? Unnskyld meg herr jeg-vet-best, jeg hørte det med mine egne ører i de 5-6 månedene jeg hadde kabinettet! :grumpy:

Nå kjører jeg 2 stk Titan 80mm 25db vifter i kabinettet mitt, og en 80mm enermax på cpu-kjøleren , helt nedskrudd. Enda bråker det ganske drøyt. Vannkjølinga er bestilt og på vei nordover, psu med 120mm vifte skal kjøpes og stilles til 5-6 volt...

 

Men bra du er fornøyd, i det minste. :p

forstår.. smak og behag.. :) ingen som kan svare på det "farge spørsmålet"?

Lenke til kommentar

Bruk lian-li sine deksler, lepont-kabinettet er jo bygget opp etter samme lest som lian-li sine kasser. :) Ellers kan du jo kjøpe plast-lakk og lakke frontene på enhetene dine. På mitt sorte lepont hadde jeg samsung brenner og samsung dvd i sort, som matchet perfekt. Litt verre å få kjøpt i sølv kanskje? ;)

Lenke til kommentar
Bruk lian-li sine deksler, lepont-kabinettet er jo bygget opp etter samme lest som lian-li sine kasser. :) Ellers kan du jo kjøpe plast-lakk og lakke frontene på enhetene dine. På mitt sorte lepont hadde jeg samsung brenner og samsung dvd i sort, som matchet perfekt. Litt verre å få kjøpt i sølv kanskje? ;)
Er du sikkert på at Lian Li sine frontdeksler vil fungere på Lepont. Isåfall jeg kan jo lakke da men..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...