Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

KAN jeg ikke få en LETTERE BEKREFTELSESKODE?

KAN jeg ikke få en LETTERE BEKREFTELSESKODE??  

17 stemmer

1. 1. KAN jeg ikke få en LETTERE BEKREFTELSESKODE?????

• JA
    • nei
    • nei, for jeg er så smart at jeg trenger aldri bekreftelseskode, og jeg glemmer ikke passord og sånn, everrbody..
  2. 2. Er du enig om at det var en bra tema å lage tråd og spm om?

• ja
    • nei
    • egentlig bryr jeg meg ikke om det fordi jeg er på do

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner at noen av dere syns dette er en dårlig tråd. Tar meg som et eksempel, jeg har forskjellige passord på de fleste nettsider og deretter tar jeg bare at Chrome skal huske passordet mitt for alltid (noe som gjør at jeg glemmer passordet over tid pga 15-20 forskjellige passord) og når jeg først skal logge inn hos kjæresten så husker jeg det ikke, og jeg får beskjed om å skrive inn noen bokstaver når jeg trykker på 'glemt passord'. Her det begynner, fordi av og til er det faktisk helt umulig å forstå noen av bokstavene og noen ganger går det smertefritt. Dette skaper frustrasjon syntes nå jeg.

Bare et lite tips til Diskusjon.no for å forbedre den flotte siden dem har.

Endret av bekimc
  • Liker 1
Lenke til kommentar

hehe takk bekimc.

> jeg hadde glemt passordet på myspace.com og så var jeg ikke sikker på hvilken epostadresse jeg hadde brukt der og den ene adressen var jeg usikker åssen jeg skrev, så jeg måtte skrive de derre dumme uleselige bokstavene 100 ganger og gav opp tilslutt og gikk hit isteden :p

Går det an å bruke opp antall forsøk på "oppdater" på bokstavene egentlig?

:)

hehe, ja kan kanskje minske skriften, Mortis :p hvis du synes det er dårlig tråd har du vel bare aldri frustrert deg over det, det betyr vel at du bare er på diskusjon.no, og det er vel bra forsåvidt :p

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...