Tokke Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Eidsborg Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Er det brukt HDR på dette bildet? I allefall noe i behandlingen som jeg ikke får til å stemme helt tror jeg. Lenke til kommentar
thoar Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 nydelig.. liker dette godt. fin bruk av hdr. synes at detaljer kommer bra frem her... men noen vil nok mene dette blir for mye.. men jeg liker det jeg ser jeg Lenke til kommentar
Solgun Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 kunne vært kuttet til første strek på veggen, da de før er uklart .ellers flott bilde Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Tak for kommentarer Solgun: Det lidt mørke felt til højre har jeg valgt at bibeholde for at understøtte fokuspunktet - alteret. K-h-s: Billedet er ikke HDR, men en enkelt eksponering - efterbehandlet i PS CS5 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Ikke HDR, men en behanling som vel må sies å gi et HDR uttrykk Synes dette føyer seg fint inn i serien fra denne kirken, selv om jeg ikke er helt fornøyd med at skyggepartiene er så mørke. Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Spennende etterbehandling...litt mørke partier til høyre, men fokuset er på alteret som lyser fint fram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg