M4ds Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Heisann! Fikk resultatet ang søknaden for å komme inn på ønskede studier, og jeg er på venteliste på begge. Nr 37 og 101. Det er pga jeg fikk 3.5 (med alderspoeng etc), og kravet for å komme inn er 4.5. Altså for dårlige karakterer. Hva bør jeg gjøre nå? har brukt 2 år på å ta opp et mattefag (er dårlig til å sette meg ned og lese), så forhåpentligvis slipper jeg å måtte bruke enda et år på å ta opp fag. Men nå har jeg hørt at hvis jeg tar et årsstudium på skolen, så kommer jeg inn på det studiet jeg egentlig ville på neste år. Stemmer dette? Virker ikke særlig logiskt Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Restetorget åpner 20. juli. Kanskje du finner noen interessante studier der? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Tenkte det ja. Hvordan fungerer det? Kommer hvem som helst (som oppfyller kravene om GENS eller realfag) inn på studiet? Ser de på karakterer da? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Dersom det er flere kvalifiserte restetorgsøkere enn det er restplasser på studiet, vil de som melder seg først få tilbudene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå