Bjørnli Skrevet 16. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2011 Har en marin nail tail limited edition, frontgaffel er litt skeiv så skal selge den, hvor mye kan jeg ta for den sånn ca? hva bør jeg minimum få? Ser ca slik ut bare med svart sete og uten end bars Krank og gir er shimano LX mener jeg Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 16. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2011 Litt vanskelig å vite da du ikke oppgir veldig viktige opplysninger om sykkel'n. Årsmodell, Nypris, vekt, hjulsett, ramme og hvor mye brukt Men utifra bildet så ser jeg at den ikke har verken skivebremser og justerbar gaffel(?). Så jeg tror ikke du kan forvente alt for mye, det er jo kampanje vær dag på sykkel så det er et trangt marked å selge bruktsykler kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) kan ordne mer info imorgen og bilder:) Nå er det snart kvelden her (må få kvitta meg med sykkelen fort grunnet jeg trenger penger til ny og bedre lås, samt jeg trenger div andre ting) så blir vel å selge den billig for å få inn penga asap Endret 16. juli 2011 av Bjørnli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå