mwar0f^ Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Noen som har brukt Noise Blocker Aerosol? De som selger på Bilstereo butikk. Den er bare en spray boks som du sprayer på. Fikk se/høre reaultat i butikken, virker ganske interessant. bilder: http://129.241.138.161/noiseblocker/ Legger ut flere bilder etter jeg er ferdig med prosjektet. Lenke til kommentar
Thargoth Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Quote: Dama mi:Søt katte-pus Og jeg må vel si meg enig :-) Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Likte de "tilfeldig" plasserte gadtetene på pulten din! Det var vel HEEEELT tilfeldig at de lå der da du tok de bildene! Lenke til kommentar
mwar0f^ Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 Skal bare vise en kompis arbeids rommet mitt. Gidder ikke lage en ny mappe. :smile: BTW: Den katta ødela kald katode lyset mitt sammen dag som jeg fikk lyset!!! Det er dyrt å ha katter Lenke til kommentar
blackice Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Quote: mwar0f^ skrev (2002-02-06 00:32):Skal bare vise en kompis arbeids rommet mitt. Gidder ikke lage en ny mappe. :smile:BTW: Den katta ødela kald katode lyset mitt sammen dag som jeg fikk lyset!!!Det er dyrt å ha katter Katter er skadedyr hva angår data og annen innredning... :smile: Skulle vært skutt etter mange episoder her hjemme... men det er ikke alle like enig i... :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå