PIN-kode Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg fullførte et år på folkehøgskole i år, men fikk ikke vitnemålet før i juni. DET HAR JEG IKKE SENDT INN. (><) Det er sikkert derfor jeg ikke har fått to poeng ekstra på søknaden min til høyere studier nå... men er det virkelig for sent å gjøre noe med dette?? Har kommet inn på fjerdevalget mitt nå, som jeg virkelig ikke er fornøyd med. Det irriterende er at jeg ville kommet inn på både andre og tredjevalget, som ville vært mye bedre, om jeg hadde husket å sende inn vitnemålet. Men det kan vel virkelig ikke være for sent, kan det? Lenke til kommentar
beaverHunter69 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Det kan virkelig være for sent nå. Det har gått over en halv måned siden fristen for å sende inn dokumentasjon gikk ut, og opptaket har skjedd. Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 helv........................................................... Lenke til kommentar
beaverHunter69 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Du har jo ingenting å tape på å prøve å snakke med samordna opptak, men jeg ville ikke hatt for store forventinger Endret 16. juli 2011 av goatclaw 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 du har fått all den informasjonen du trenger, og du har fått vitnemålet i god tid. Du har bare deg selv å takke, og det hjelper nok ikke å sende inn nå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå