dalri Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 hvordan får jeg bra tv ut bilde på min 32 widescrren 100hz? ------------------jeg har et 64 ddr grafikkkort med tv ut (svcd) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Definer "bra"? Hvis du allerede har bilde, blir det sannsynligvis ikke særlig bedre. Husk at en TV er mye dårligere enn en PC-skjerm. Du kan jo prøve å justere oppløsningen til 800x600. Lenke til kommentar
dalri Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Med bra mener jeg at jeg kan surfe i minst 800 oppløsning og samtidig lese teksten som står på skjermen Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Teksten vil bli veldig mye mere uklar enn på PC-skjermen. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hvis du har et kort fra Nvidia, prøv TvTool og still på "Flickerfilter". Da blir du kanskje kvitt en del av skurringen. Med mitt Hercules 9700 Pro får jeg kremkvalitet på TV-en Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Med bra mener jeg at jeg kan surfe i minst 800 oppløsning og samtidig lese teksten som står på skjermen Oppløsningen du kan lese tekst på vil begrenses av selve TV`en. Selv har jeg store problemer med å lese tekst i 800x600 på min relativt nye Phillips 29". Lenke til kommentar
fetaosten Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Noen som vet om det finnes noe program som tvtool, bare for ati kort? hadde vært kjekt, fordi tv ut bildet på 9500np kortet mitt er ikke av beste kvalitet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå