Gå til innhold

BK: Timmy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et aldeles fortryllende hundeportrett :)

Perfekt eksponering, klart og fint i fokusområdet. fin doff og flotte farger

Men jeg ville gjort et tettere utsnitt, for her er det jo hunden og ikke omgivelsene som er viktig.

Jeg ville kuttet en god del på høyre siend, og også litt på venstre, for å få et tilnermet portrett format

Lenke til kommentar

Et aldeles fortryllende hundeportrett :)

Perfekt eksponering, klart og fint i fokusområdet. fin doff og flotte farger

Men jeg ville gjort et tettere utsnitt, for her er det jo hunden og ikke omgivelsene som er viktig.

Jeg ville kuttet en god del på høyre siend, og også litt på venstre, for å få et tilnermet portrett format

Takk skal du ha! Jeg har bluret litt i bakgrunnen i PS, men jeg tenkte ikke på å kutte mer. Må teste ut om man kan laste opp ny versjon her :)post-63841-0-29406700-1310840337_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det er jo bare å slette denne og så laste opp en ny...men da taper du jo stemmene du har fått :(

Jeg lastet det heller inn der vi svarer i forumet, det fungerte men vises først når man er inne i forumet.

Skikkelig skarpt og nydelig bilde og uttrykk! ;)

Takk Karl-Ivar :)

Lenke til kommentar

Det ble bedere nå, etter at du kuttet det litt :)

Helt enig - det hjalp med den beskjæringen. Fint protrett av bisken.

Takk til dere som har kommentert. Det fine med Digit er de små kommentarene som får en til å "se" ting man ikke har tenkt på, det er ikke bestandig så mye som skal til :)

Et herlig og livåt hundeportrett, der skarpheten sitter, fargetonene er også fine....et lit kutt til på høyre side hadde blitt enda bedre.

Takk Letta, hyggelig å se at du også fant veien over fra det gamle til det nye :)

Lenke til kommentar

Falt også pladask for dette bildet av Timmy, virker som en glad og nysgjerrig liten krabat. Og det har du klart å formidle på en god måte, god blikkontakt og full fokustreff.

Det nevnes en del om komposisjonen og utsnittet her, kan tildels være enig - men synes da dette fungerer godt også. Bakgrunnen og omgivelsene er passe uskarpt i forholdt til hovedmotivet, slik at man automatisk fokuserer på øynene. Hodet er fint plassert i det gylne snitt, så synes dette fungerer utmerket.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...