wasco Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Et aldeles fortryllende hundeportrett Perfekt eksponering, klart og fint i fokusområdet. fin doff og flotte farger Men jeg ville gjort et tettere utsnitt, for her er det jo hunden og ikke omgivelsene som er viktig. Jeg ville kuttet en god del på høyre siend, og også litt på venstre, for å få et tilnermet portrett format Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Et aldeles fortryllende hundeportrett Perfekt eksponering, klart og fint i fokusområdet. fin doff og flotte farger Men jeg ville gjort et tettere utsnitt, for her er det jo hunden og ikke omgivelsene som er viktig. Jeg ville kuttet en god del på høyre siend, og også litt på venstre, for å få et tilnermet portrett format Takk skal du ha! Jeg har bluret litt i bakgrunnen i PS, men jeg tenkte ikke på å kutte mer. Må teste ut om man kan laste opp ny versjon her Lenke til kommentar
wasco Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Det er jo bare å slette denne og så laste opp en ny...men da taper du jo stemmene du har fått Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Skikkelig skarpt og nydelig bilde og uttrykk! Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Det er jo bare å slette denne og så laste opp en ny...men da taper du jo stemmene du har fått Jeg lastet det heller inn der vi svarer i forumet, det fungerte men vises først når man er inne i forumet. Skikkelig skarpt og nydelig bilde og uttrykk! Takk Karl-Ivar Lenke til kommentar
wasco Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Det ble bedere nå, etter at du kuttet det litt Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Et herlig og livåt hundeportrett, der skarpheten sitter, fargetonene er også fine....et lit kutt til på høyre side hadde blitt enda bedre. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Det ble bedere nå, etter at du kuttet det litt Helt enig - det hjalp med den beskjæringen. Fint protrett av bisken. Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Det ble bedere nå, etter at du kuttet det litt Helt enig - det hjalp med den beskjæringen. Fint protrett av bisken. Takk til dere som har kommentert. Det fine med Digit er de små kommentarene som får en til å "se" ting man ikke har tenkt på, det er ikke bestandig så mye som skal til Et herlig og livåt hundeportrett, der skarpheten sitter, fargetonene er også fine....et lit kutt til på høyre side hadde blitt enda bedre. Takk Letta, hyggelig å se at du også fant veien over fra det gamle til det nye Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Falt også pladask for dette bildet av Timmy, virker som en glad og nysgjerrig liten krabat. Og det har du klart å formidle på en god måte, god blikkontakt og full fokustreff. Det nevnes en del om komposisjonen og utsnittet her, kan tildels være enig - men synes da dette fungerer godt også. Bakgrunnen og omgivelsene er passe uskarpt i forholdt til hovedmotivet, slik at man automatisk fokuserer på øynene. Hodet er fint plassert i det gylne snitt, så synes dette fungerer utmerket. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 så søt Timmy,likte jeg veldig godt,og så har jeg jo 2 stk selv så..Love it smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg