Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg kommer meg etter operasjon, vil det gå i fifa.

HANG IN THERE MAN!

WE NEED YOU!!!! <3<3<3<3<3<3<3

Jeg spiller Arma 3 så jeg er litt in roleplay,

Jeg er nå enriqio zavala en epple farmer som tjener penger med ulovlig heroin smuggling, har en fyr som henter meg hele tiden og plukker opp heroin, jeg har ikke råd til helicopter så jeg gjør (the dirty work)

Lol dette er fra Stratis Life mod, selfølgelig...

Banan laks god bedring!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

HANG IN THERE MAN!

WE NEED YOU!!!! <3<3<3<3<3<3<3

Søtt av deg. :p

Spilte litt FFX for å varme opp til remasteren som kommer ut i september en gang. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Fant FF13 meget bra jeg, truth to be told. Skjønner ikke hvordan det har fått så mye kritikk, story-linen er meget bra og karakterene er ikke helt grusomme heller. Lightning er en av de gode grunnene til hvorfor spillet er så jævlig bra!

Har heller aldri prøvd X-2 men får jo nå runde det også når jeg kjøper FFX-Remasteren. :)

Dude kampsystemet ser kjempebra ut!

Levende verden som Zelda Og vi har en vinner !

#Winning

Jepps, enda bedre enn noen gang!

Lenke til kommentar

Vurderer kjøpe FF XIII, men har hørt så mye dårlig om det, spesielt sammenlignet med de klassiske (6, 7 , 9) :/ . Heller ikke prøvd X-2.

Visst du går inn for klassisk FF så vil du ikke like det.

Visst du tenker på spillet som en annen tittel vil du fort glemme problemene.

Det er veldig opp til hva du liker , liker du og fly over verdenen og ha oversikt, eller vil du ha dyp historie og musikk blandet med det beste innen visuelt . ikke Last Of Us ser bedre ut en FF 13 engang.

Bare husk at du går mye fremover, liker du ikke dette kan du bare glemme spllet.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Vurderer kjøpe FF XIII, men har hørt så mye dårlig om det, spesielt sammenlignet med de klassiske (6, 7 , 9) :/ . Heller ikke prøvd X-2.

XIII er veldig linæret og du blir nesten konstant fortalt og holdt i hånda der du skal gå. FF7 for eksempel var en smule mer free roam der du kunne dulle på der du selv ville, veldig mye mindre i det i FF13, men for all del det er jo et bra spill. Eg likte det derimot ikke.

Spiller for tiden Darksiders 1, snart platinum :p

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Er helt greit å gå fremover. Følte dog at ffx gikk ganske på skinner, men det gjør egentlig ikke SÅ mye. FF VII går og ganske på skinner, det bare skjuler det litt bedre.

Problemet med FFX var de amerikanske voiceoverne. Uhyggelig plagsomme.

Tror jeg skal kaste inn FF XIII når jeg blir ferdig med XII.

Det interessante med slike spill er som regel den delen når skinnene stopper og du kan velge litt hva du skal; drepe Weapons? Finne det syke sverdet som tar fem timer spilletid å finne? Eller drepe sistebossen og finishe spillet der og da? Eller kanskje grinde til maxlvl?

Endret av Slai
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Synes dem var flinke jeg. :p

Jeg fant værtfall den engelske dub'en meget bra.

Lenke til kommentar

Hadde lyst å skyte Tidus med spikerpistol hele tiden, og Yuna hadde jeg lagt i søpla hvis jeg var i nærheten.

Syntes bare de var sutrete og plagsomme. Auron(?) var ganske interessant dog.

Aldri skjønt hvorfor jeg ikke kunne velge japansk med engelske subs.

Men skal si jeg ble aldri helt ferdig med X. Skal "snart" spille det igjen, mulig jeg endrer mening.

Endret av Slai
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Siden jeg delvis "vokste" opp med FFX så kan det ha gitt en påvirkning til at jeg faktisk liker dub'en. Om jeg hadde spilt den japanske utgaven også den engelske, da hadde det nok vært annerledes. :p

Lenke til kommentar

Er helt greit å gå fremover. Følte dog at ffx gikk ganske på skinner, men det gjør egentlig ikke SÅ mye. FF VII går og ganske på skinner, det bare skjuler det litt bedre.

Tror jeg skal kaste inn FF XIII når jeg blir ferdig med XII.

Det interessante med slike spill er som regel den delen når skinnene stopper og du kan velge litt hva du skal; drepe Weapons? Finne det syke sverdet som tar fem timer spilletid å finne? Eller drepe sistebossen og finishe spillet der og da? Eller kanskje grinde til maxlvl?

Mja, mye små sidequests du kan gjøre. Alle limitbreaks'ene, våpnene, Fort Condor, weapons som du nevner, breed'e chocobos så du får gullfuglen og kan hente de hemmelige materiaene osv osv. Men smaken er som baken ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...