Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endte opp med å bli 100% addict på Natural Selection 2, spillet er seriøst undervurdert og jeg fatter ikke hvorfor spillerbasen ikke er større enn den er.

Den er heldighvis stor nok til å spille en match på alle døgnets tidspunkter, men mangler servervariasjon som resultat : /

Lenke til kommentar

Ligger inne på Haukeland i disse dager, så det går i illustrert vitenskaps quiz battle på mobilen. Og litt GoatUp2 fra legendariske Jeff Minter. Seriøst, den fyren røyker noe. :D Fra Attack of the Mutant Camels på 80-tallet har han kommet med det ene unike spillet etter det andre. :p I GoatUp2 styrer du en geit i en old style plattformer.

Lenke til kommentar

Breaking Point - modifikasjon til modifikasjonen DayZ til ArmA 2 (ja, faktisk).

Har for øyeblikket mye problemer med både bugs, for eksempel at man kan miste alt utstyret uten advarsel når man logger inn eller ut. Kjedelig å miste de beste riflene i spillet tre ganger på rad fordi utviklerne er late.

Endret av Gilatar
Lenke til kommentar

Ikke helt etter topic - men er på jakt etter nytt PS3 spill, noen som har tips?^^

Gjerne noe med multiplayer og/eller splitscreen muligheter.

Fyr løs med alle sjangre :D

Ikke ta det ille opp, men kan vi helst la være å fyre løs her? Det er mer enn nok tråder med spillanbefalinger fra før. Trenger ikke dra denne offtopic. ;)

On-topic går det som vanlig i Marvel Heroes, Animal Crosing: New Leaf, litt SW: Old Republic og Scurvy Scallywag in the Voyage to discover the ultimate sea shanty.

Lenke til kommentar

Lagt både Zelda: Twilight Princess og Might and Magic Heroes 6 på hylla og gått i gang med Warcraft 3 (for første gang). Absolutt et godt spill, men jeg spilte toeren ekstremt mye på 90-tallet og det blir nok litt for likt til at jeg investerer mye tid i det. Forøvrig mye av det samme problemet jeg har med de to andre titlene; gode, men jeg har vært der så mange ganger før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...