Nlklas Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Startet på The WItcher (Pc) i dag. Første eller andre spillet? =) Lenke til kommentar
WorldofModro Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Endte opp med å bli 100% addict på Natural Selection 2, spillet er seriøst undervurdert og jeg fatter ikke hvorfor spillerbasen ikke er større enn den er. Den er heldighvis stor nok til å spille en match på alle døgnets tidspunkter, men mangler servervariasjon som resultat : / Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Fikk så lyst å skrive Battlefield 1942. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Holder på å skaffe meg Hitman Blood Money og Medieval 2 Total war. så har jeg noe å gjøre denne regnfulle dagen Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 The Elder Scrolls V: Skyrim. Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Nå for tiden går det nok i Minecraft FTB, fær man igjen tar opp de litt større spillene som straks kommer ut. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Ligger inne på Haukeland i disse dager, så det går i illustrert vitenskaps quiz battle på mobilen. Og litt GoatUp2 fra legendariske Jeff Minter. Seriøst, den fyren røyker noe. Fra Attack of the Mutant Camels på 80-tallet har han kommet med det ene unike spillet etter det andre. I GoatUp2 styrer du en geit i en old style plattformer. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Spilte Last of Us (helt Ok spill) helt til eg lastet opp den siste PS3 oppdateringen....... Endret 19. juni 2013 av Bahamut Lenke til kommentar
Gilatar Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Breaking Point - modifikasjon til modifikasjonen DayZ til ArmA 2 (ja, faktisk). Har for øyeblikket mye problemer med både bugs, for eksempel at man kan miste alt utstyret uten advarsel når man logger inn eller ut. Kjedelig å miste de beste riflene i spillet tre ganger på rad fordi utviklerne er late. Endret 19. juni 2013 av Gilatar Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Første eller andre spillet? =) Det første! Har bare kommet noen timer inn i spillet men elsker det så langt! Endret 19. juni 2013 av Skogslik 1 Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Det første! Har bare kommet noen timer inn i spillet men elsker det så langt! Haha! Må få kommet meg i gang med The Witcher jeg og snart :S Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Ikke helt etter topic - men er på jakt etter nytt PS3 spill, noen som har tips?^^ Gjerne noe med multiplayer og/eller splitscreen muligheter. Fyr løs med alle sjangre Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Prøvde meg på Tomb Raider. Virker jo lovende det, men var da voldsomt til juling hun får. Litt i overkant mange kjapptidshendelser og. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Prøvde meg på Tomb Raider. Virker jo lovende det, men var da voldsomt til juling hun får. Litt i overkant mange kjapptidshendelser og. QTE er verst i starten av spillet. Det avtar en del. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Ikke helt etter topic - men er på jakt etter nytt PS3 spill, noen som har tips?^^ Gjerne noe med multiplayer og/eller splitscreen muligheter. Fyr løs med alle sjangre Ikke ta det ille opp, men kan vi helst la være å fyre løs her? Det er mer enn nok tråder med spillanbefalinger fra før. Trenger ikke dra denne offtopic. On-topic går det som vanlig i Marvel Heroes, Animal Crosing: New Leaf, litt SW: Old Republic og Scurvy Scallywag in the Voyage to discover the ultimate sea shanty. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 The Secret World - Neverwinter - Borderlands 2 og Defiance.. Går og venter på ps4 med et bra fpsmmo Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Kjøpte meg noen godbiter fra GoG i går, så her er det Settlers 2 det går i Kjøpte også hele Rollercoaster Tycoon serien, så må få prøvd å spille det også i løpe av uka. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Dead Space 3. Så mye action. Savner ensomheten og nerven fra eneren. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Lagt både Zelda: Twilight Princess og Might and Magic Heroes 6 på hylla og gått i gang med Warcraft 3 (for første gang). Absolutt et godt spill, men jeg spilte toeren ekstremt mye på 90-tallet og det blir nok litt for likt til at jeg investerer mye tid i det. Forøvrig mye av det samme problemet jeg har med de to andre titlene; gode, men jeg har vært der så mange ganger før. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Når jeg har tid så går det i The Last of Us og Jagged Alliance 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå