Kharan Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Knights of the Old Republic 2. Med Sith Lords Restoration mod + M4-78 Droid Planet mod. Mye bra gjenopprettet innhold å kose seg med. 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Galaxy on fire 2 på iPhone. Rimelig kule greier og utfordrende. Gjelder å være strategisk og ha forretningssans da det er mye kjøp og salg. Finnes også til PC fant jeg ut, så ikke umulig at jeg "oppgraderer". Er sykt avhengighetsskapende dessverre. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Fikk Remember Me (PS3) igår. Virker som et solid spill med noe spennende ideer Kommet til kapittel 3 allerede. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Fikk Remember Me (PS3) igår. Virker som et solid spill med noe spennende ideer Kommet til kapittel 3 allerede. Jeg for min del synes det er helt ok. Har også kommet til kapittel 3. QTE-sekvensen på bosskampen på slutten av kapittel 2 var håpløs. Du fikk ikke frem HVA du måtte trykke på, så måtte bare gjette meg frem, noe som tok tid. Spiller på PC. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Dette blir en fin helg, plukket opp denne på posten nå. 3 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Jeg for min del synes det er helt ok. Har også kommet til kapittel 3. Det er godt å høre. Tar det videre i spoileren: Den bossen (ja ble noe stygge ord fra min side) var det helt banalt, men utrolig nok klarte jeg det på 3 forsøk, spiller kun på normal. Selve historien er veldig grei og den fenger meg. Hos meg viste QTE til riktig tid, kan være PC versjonen har bugs Endret 7. juni 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Jeg for min del synes det er helt ok. Har også kommet til kapittel 3. QTE-sekvensen på bosskampen på slutten av kapittel 2 var håpløs. Du fikk ikke frem HVA du måtte trykke på, så måtte bare gjette meg frem, noe som tok tid. Spiller på PC. Lastet det ned via steam i natt og spilte til kapittel 2. Virker som et solid spill, men slet en del med første hukommelse man må endre på. Fant ikke alt jeg kunne endre på, men det gikk da til slutt. Sliter også med de kombo-greiene. Den tre-steg komboen går helt fint, men klarer ikke å sette i gang den med fem. Slår jeg starter hun den tre-bit komboen, men sparker jeg skjer ingenting. Hva gjør jeg galt? Spiller på PC. Har også blitt en del timer med Marvel Heroes, for å si det mildt. Lett å se det er fra Diablo 2-folk. At det i tillegg er Marvel, og ikke bare enda en ny serie jeg ikke har kjennskap til, hjelper jo en del. Men hadde vært bedre med DC Heroes, om de droppet Superman. Liker fyren svært bra på film og i Smallville, men han er for sterk for spill. Endret 7. juni 2013 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Lastet det ned via steam i natt og spilte til kapittel 2. Virker som et solid spill, men slet en del med første hukommelse man må endre på. Fant ikke alt jeg kunne endre på, men det gikk da til slutt. Sliter også med de kombo-greiene. Den tre-steg komboen går helt fint, men klarer ikke å sette i gang den med fem. Slår jeg starter hun den tre-bit komboen, men sparker jeg skjer ingenting. Hva gjør jeg galt? Spiller på PC. Du kan starte med 5 comboen med først X-Y-X-Y-X eller X-Y-X-X-Y med en X360 kontroller, samme oppsette kjører jeg på PS3 også. Da kan jeg variere enten den 3 combo med X-X-X og den 5 comboen. Endret 7. juni 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 [/size] Det er godt å høre. Tar det videre i spoileren: Den bossen (ja ble noe stygge ord fra min side) var det helt banalt, men utrolig nok klarte jeg det på 3 forsøk, spiller kun på normal. Selve historien er veldig grei og den fenger meg. Hos meg viste QTE til riktig tid, kan være PC versjonen har bugs Det som er problemet er at på QTE så står ikke selve knappen du skal trykke, men heller et tegn. Jeg vet ikke hvilken knapp som tilhører det tegnet, så da ble det mye prøving og feiling. Er mye bedre når det står E, Space eller venstre museknapp slik at du vet hva du skal trykke på. Lastet det ned via steam i natt og spilte til kapittel 2. Virker som et solid spill, men slet en del med første hukommelse man må endre på. Fant ikke alt jeg kunne endre på, men det gikk da til slutt. Sliter også med de kombo-greiene. Den tre-steg komboen går helt fint, men klarer ikke å sette i gang den med fem. Slår jeg starter hun den tre-bit komboen, men sparker jeg skjer ingenting. Hva gjør jeg galt? Spiller på PC. Har også blitt en del timer med Marvel Heroes, for å si det mildt. Lett å se det er fra Diablo 2-folk. At det i tillegg er Marvel, og ikke bare enda en ny serie jeg ikke har kjennskap til, hjelper jo en del. Men hadde vært bedre med DC Heroes, om de droppet Superman. Liker fyren svært bra på film og i Smallville, men han er for sterk for spill. Det tok litt tid før jeg skjønte at du måtte rotere selve musen Har heller ikke fått til fem-slag, men heldigvis har det holdt å bare spamme venstre museknapp, hoppe litt rundt og gå inn i "fury" av og til. Virker litt som håndkontroller er hva de designet dette spillet til. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Man må rotere musen for å spole minnet frem og tilbake, så ja, er nok helt klart et konsollspill. Takk, skal prøve det i kamp, om jeg gidder. Er like greit å bare spamme 3-hits frem til nå. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) The Incredible Adventures of van Helsig Så en kjapp film og så at det var en diablo klone, og var bare 10€, så hvorfor ikke?FOR ett spill! Meget underholdende, med tørr tørr humor. Man har med seg ett kvinnelig spøkelse som jabber med deg i ny og ned.Katarina: "oooh why did he run off so fast?" Helsig: "he looked like he've seen a ghost!" Katarina: "dont blame this on me!"og litt senere etter og ha failet og redde ett annet spøkelseKatarina: "hmmmph! I blame this on YOU!" Helsig: "I blame this on me as well" Foruten de sedvanlige mekanismene har denne ARPGn brunget noen nye mekanismer til spillet. Ja torchlight har pets som selger stuff for deg, Katarine gjør dette også, men er ikke en mute extra inventory slot. Hun har egen equipment sheet, går XP, går opp i stats og skills.Ditt skill tree har powers som aktiviseres med bruk av rage, som akkumeleres når man dreper monstre. Feks 50% ektra damage på neste slag. Items kan også bygges litt på med og slenge på essence, slik at mundane items kan bli bedre enn yellow. Jeg har testet rein melee build og ranged, men ikke rein magi enda.Anbefales! Godmode FPS co-op spill. Fikk vibber fra Quake 1 og Serious Sam i dette spillet. Tenk horder av monstre som kommer mot deg, og man har får lite ammo. Her er det spillerens dyktighet som avgjør om du kommer deg videre eller ikke.Ja man kan spille alene, men det er da fryktelig vanskelig. Endret 10. juni 2013 av -iL- Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Battlefield Bad company 2 (PS3) Dark void (PS3) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Dette blir en fin helg, plukket opp denne på posten nå. Retro ja, snadder! Lenke til kommentar
NikkeNakkeNei Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Holder på med Remember me. Slåssing og klatring. Mer slåssing, mer klatring. Sukk..... Lenke til kommentar
Spider Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Ferdig med eksamen så nå spiller jeg Fallout: New Vegas på PS3 for andre gang. Første gang gikk jeg for den ubevepna, snikete typen; denne gangen er det kuler og krutt som gjelder. Moro for unga. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 City Car Driving. Mer gøyalt enn man skulle tro. Spesielt når du ignorerer kjørelæreren, gasser opp i 100 i den slitne ladaen du kjører, og begynner å meie ned folk på fortauet eller tar deg en tur i parken. 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Scurvy Scallywag in the Voyage to discover the ultimate sea shanty. Teit tittel, meget bra spill fra Ron Gilbert. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg sliter litt med å velge hva jeg skal spille for tiden, man skulle tro at sommerferie betydde tid til mer spilling Men det jeg spiller for tiden er vel Warhammer quest på iPad og Shogun 2 på datan. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg spiller også litt Pinball, men jeg har egentlig veldig lite tid til å spille noe som helst. Er alt for opptatt av alt mulig annet... Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fate på 3DS, veldig bra spill hittil i hvertfall, begynner på Act 2 nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå