Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Galaxy on fire 2 på iPhone. Rimelig kule greier og utfordrende. Gjelder å være strategisk og ha forretningssans da det er mye kjøp og salg.

Finnes også til PC fant jeg ut, så ikke umulig at jeg "oppgraderer". Er sykt avhengighetsskapende dessverre.

Lenke til kommentar

Fikk Remember Me (PS3) igår. Virker som et solid spill med noe spennende ideer :)

Kommet til kapittel 3 allerede.

Jeg for min del synes det er helt ok. Har også kommet til kapittel 3.

QTE-sekvensen på bosskampen på slutten av kapittel 2 var håpløs. Du fikk ikke frem HVA du måtte trykke på, så måtte bare gjette meg frem, noe som tok tid. Spiller på PC.

Lenke til kommentar

Det er godt å høre. Tar det videre i spoileren:

Den bossen (ja ble noe stygge ord fra min side) var det helt banalt, men utrolig nok klarte jeg det på 3 forsøk, spiller kun på normal.

Selve historien er veldig grei og den fenger meg. Hos meg viste QTE til riktig tid, kan være PC versjonen har bugs

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

QTE-sekvensen på bosskampen på slutten av kapittel 2 var håpløs. Du fikk ikke frem HVA du måtte trykke på, så måtte bare gjette meg frem, noe som tok tid. Spiller på PC.

Lastet det ned via steam i natt og spilte til kapittel 2. Virker som et solid spill, men slet en del med første hukommelse man må endre på. Fant ikke alt jeg kunne endre på, men det gikk da til slutt. Sliter også med de kombo-greiene. Den tre-steg komboen går helt fint, men klarer ikke å sette i gang den med fem. Slår jeg starter hun den tre-bit komboen, men sparker jeg skjer ingenting. Hva gjør jeg galt? Spiller på PC.

Har også blitt en del timer med Marvel Heroes, for å si det mildt. :p Lett å se det er fra Diablo 2-folk. At det i tillegg er Marvel, og ikke bare enda en ny serie jeg ikke har kjennskap til, hjelper jo en del. Men hadde vært bedre med DC Heroes, om de droppet Superman. Liker fyren svært bra på film og i Smallville, men han er for sterk for spill.

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Lastet det ned via steam i natt og spilte til kapittel 2. Virker som et solid spill, men slet en del med første hukommelse man må endre på. Fant ikke alt jeg kunne endre på, men det gikk da til slutt. Sliter også med de kombo-greiene. Den tre-steg komboen går helt fint, men klarer ikke å sette i gang den med fem. Slår jeg starter hun den tre-bit komboen, men sparker jeg skjer ingenting. Hva gjør jeg galt? Spiller på PC.

Du kan starte med 5 comboen med først X-Y-X-Y-X eller X-Y-X-X-Y med en X360 kontroller, samme oppsette kjører jeg på PS3 også.

Da kan jeg variere enten den 3 combo med X-X-X og den 5 comboen.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

[/size]

Det er godt å høre. Tar det videre i spoileren:

Den bossen (ja ble noe stygge ord fra min side) var det helt banalt, men utrolig nok klarte jeg det på 3 forsøk, spiller kun på normal.

Selve historien er veldig grei og den fenger meg. Hos meg viste QTE til riktig tid, kan være PC versjonen har bugs

Det som er problemet er at på QTE så står ikke selve knappen du skal trykke, men heller et tegn. Jeg vet ikke hvilken knapp som tilhører det tegnet, så da ble det mye prøving og feiling. Er mye bedre når det står E, Space eller venstre museknapp slik at du vet hva du skal trykke på.

Har også blitt en del timer med Marvel Heroes, for å si det mildt. :p Lett å se det er fra Diablo 2-folk. At det i tillegg er Marvel, og ikke bare enda en ny serie jeg ikke har kjennskap til, hjelper jo en del. Men hadde vært bedre med DC Heroes, om de droppet Superman. Liker fyren svært bra på film og i Smallville, men han er for sterk for spill.

Det tok litt tid før jeg skjønte at du måtte rotere selve musen :p Har heller ikke fått til fem-slag, men heldigvis har det holdt å bare spamme venstre museknapp, hoppe litt rundt og gå inn i "fury" av og til. Virker litt som håndkontroller er hva de designet dette spillet til.

Lenke til kommentar

• The Incredible Adventures of van Helsig

Så en kjapp film og så at det var en diablo klone, og var bare 10€, så hvorfor ikke?
    FOR ett spill! Meget underholdende, med tørr tørr humor. Man har med seg ett kvinnelig spøkelse som jabber med deg i ny og ned.
    Katarina: "oooh why did he run off so fast?" Helsig: "he looked like he've seen a ghost!" Katarina: "dont blame this on me!"
    og litt senere etter og ha failet og redde ett annet spøkelse
    Katarina: "hmmmph! I blame this on YOU!" Helsig: "I blame this on me as well"

Foruten de sedvanlige mekanismene har denne ARPGn brunget noen nye mekanismer til spillet. Ja torchlight har pets som selger stuff for deg, Katarine gjør dette også, men er ikke en mute extra inventory slot. Hun har egen equipment sheet, går XP, går opp i stats og skills.
    Ditt skill tree har powers som aktiviseres med bruk av rage, som akkumeleres når man dreper monstre. Feks 50% ektra damage på neste slag.

Items kan også bygges litt på med og slenge på essence, slik at mundane items kan bli bedre enn yellow.

Jeg har testet rein melee build og ranged, men ikke rein magi enda.
    Anbefales!
  • Godmode

FPS co-op spill. Fikk vibber fra Quake 1 og Serious Sam i dette spillet. Tenk horder av monstre som kommer mot deg, og man har får lite ammo. Her er det spillerens dyktighet som avgjør om du kommer deg videre eller ikke.
    Ja man kan spille alene, men det er da fryktelig vanskelig.

Endret av -iL-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...