Gulrotsaft Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Spilte akkurat gjennom Call of Juarez gunslinger. Veldig lineært men også veldig gøy. Blir vel å titte litt på dette Van Helsing spillet Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 HAWKEN. Awesome free to play-mechskytespill med fantastisk grafikk. De har også implementert mikrotransaksjoner på en god måte, som ikke ødelegger balansen i spillet. Anbefales! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Hawken hadde jaggu gått helt i glemme boka(lastes ned nå). Er det et pay to win spill slik Planetside 2 har blitt? Jeg spiller litt War Thunder for øyeblikket, utrolig gøy free to play flyspill som jeg anbefaler alle å prøve ut. Ellers så tråler jeg steam etter et litt mere laid back spill, men har desverre ikke hatt hellet med meg. Edit: Fikk nå testet ut Hawken litt nå, å kan vel fastslå at det nok ikke var helt i min gate, så det blir nok avinstallert asap. Endret 29. mai 2013 av 1982kims Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 HAWKEN. Awesome free to play-mechskytespill med fantastisk grafikk. De har også implementert mikrotransaksjoner på en god måte, som ikke ødelegger balansen i spillet. Anbefales! Det er re-spawn når du dør? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Ja ....? Tar vel et par sekunder så er du back in action. Anbefaler å gi spillet en skikkelig sjanse. Det er en til tider litt bratt læringskurve, men det er veldig gøy når man jobber sammen og finner en Mech-type man trives med. Endret 29. mai 2013 av Jakoozie Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 HAWKEN så definitivt interessant ut. Bare synd eksamensstress ødelegger for spillelysten for tida. Så da blir det noen runder med Binding of Isaac. Men ettersom jeg omsider begynner å bli bedre så varer rundene lengre og lengre, og noen sene kvelder kan oppstå Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Ja ....? Etter WoT, kan jeg ikke forestille meg spill med re-spawn, så nei takk Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Hawken ser stilig ut, men jeg liker heller ikke respawning. Bør vel få tatt en kikk på det etterhvert. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Pacific Storm Allies :-D Naval krig på sitt beste. Lenke til kommentar
NikkeNakkeNei Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Svitsjer mellom Call of Juarez: Gunslinger og Mars: War Logs. Sistnevnte har jeg bare så vidt kommet i gang med. Virker lovende. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Det jeg spiller nå om dagene er GRID 2 (PC), Soul Sacrifice (PS Vita), Champions Of Norrath (PS2), The King Of Fighters (PS3) og Diablo III (PC) 1 Lenke til kommentar
spamex Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Spilte akkurat ferdig AC3, også prøver jeg å finne et nytt spill. Ellers så går det i lol og bf3 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Spiller ganske mye Path of Exile om dagen. Ellers så går det litt i War Thunder og BF3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Super Mario Galaxy. Maks knall, rett og slett dritmorsomt. 1 Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) wargame airland battle......klarte ikke å komme meg igjennom tutorialen uten at eg ble lei. Arcade spill FTW.....ånei... Endret 3. juni 2013 av Bahamut Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 BF3 og Borderlands 2. Skal snart begynne på Tomb Raider. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Fyrte opp Twilight Princess i går. Det lå fortsatt i plasten. Ja, det er ren galskap. Har ikke spilt noe som helst Zelda på flere år. Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 wargame airland battle......klarte ikke å komme meg igjennom tutorialen uten at eg ble lei. Arcade spill FTW.....ånei... Wargame Airland Battle er vel så langt unna betegnelsen "arkadespill" som man kommer. Spiller forøvrig Jagged Alliance: Back in Action, og merkelig nok koser meg med det. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 noen som spiller GodMode? heftig aksjon og anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå