Skogslik Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Nå om dagene: GTA: San Andreas Metro 2033 Trackmania Nations Alle på Pc! Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Har blitt mye Mass Effect 3 multiplayer i det siste, gitt. Ellers går det i Bioshock 1 og The Witcher 2. Mye Mass Effect 3 mp på meg og en til også. Hva heter du på Origin? Hadde jo vært gøy å hvert 3 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Etter flere måneders pause fra gaming og endt eksamen, så har jeg tatt opp FM13 igjen, pluss at jeg kjøpte med CS GO, så har små spilt litt det i helgen, mellom finværet og trening Lenke til kommentar
Egentlig2.0 Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Det går mye i Minecraft her, samt World of warcraft igjen. Lei av end content på sistnevnte igjen, så det blir nok heller Guild Wars 2 og TERA så fort jeg blir ferdig med eksamensuken! GTA: San Andreas Åh, minner.. Endret 26. mai 2013 av Eclipticali Lenke til kommentar
Radford Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Mye Mass Effect 3 mp på meg og en til også. Hva heter du på Origin? Hadde jo vært gøy å hvert 3 Kaller meg: BOOMBABY-Radford, henger igjen fra tiden min i en BF3 clan Ellers kommer jeg alltid tilbake til Minecraft om ingenting annet frister, glad jeg kjøpte det tidlig dog, prisen har gått opp en del siden den gang. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Ja? Trodde du utviklingen sluttet da spillet kom ut? Kommer snart en ny XP. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Går for det meste i: PC: World of Warcraft (japp...) The Sims 3 (med masse extra pakker... min egen lille syndige glede!) LoL sånn akkurat begynt og teste Starcraft 2, men ikke så ofte Darksiders II PS3: Ni No Kuni (om jeg husker navnet rett) Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Ja? Trodde du utviklingen sluttet da spillet kom ut? Kommer snart en ny XP. eh nei, men når ett spill er gitt ut, er det ikke lenger i beta, så da lurer jeg på hva du egentlig spiller? XP = expansion? Så det du prøver og si er at du tester beta til denne expansion? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Testing slutter aldri. Enten det er patcher, DLC eller XP. Jeg har vært med siden pre-alpha. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Her går det fremdeles hovedsaklig i Fire Emblem Awakening og XCOM Enemy Unknown, men i protest mot Gamer.no sin latterlige anmeldelse av Pokemon Mystery Dungeon: Gates to Infinity skal jeg dedikere kvelden til det. Koselige spillet! Endret 28. mai 2013 av XE800 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Zelda: A Link to the Past på Super Nintendo. Ja? Trodde du utviklingen sluttet da spillet kom ut? Kommer snart en ny XP. Snart og snart. Føler mer som om det er Blizzard-snart. Venter på både den og expansion packen til Crusader Kings II ... Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Snart og snart. Føler mer som om det er Blizzard-snart. Venter på både den og expansion packen til Crusader Kings II ... BNW er ute denne sommeren. Ck2 sin siste XP kom ut i dag... Lenke til kommentar
ARTEE Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Guild Wars 2 på servern Gunnar's Hold. Sjekk ut youtube channeln: klifamous Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) *blank* Endret 28. mai 2013 av Nlklas Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 BNW er ute denne sommeren. Ck2 sin siste XP kom ut i dag... BNW er med andre ord lenge til. Slutten av juni eller juli, er det ikke? Så Old Gods kom i dag? Da blir det kjøp og CK2! Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Stardrive League of legends star wars the force unleashed 1 igjen PS3 Endret 28. mai 2013 av Demon_Hunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå