JVM91 Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Nå har jeg akkurat tatt et par runder med LoL, så nå hopper jeg over til DayZ Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 COD: BO2 (PS3) Uncharted 1: Drakes fortune (PS3) Candy crush (PC) Jak and Daxter trilogy (PS3) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Problemet er at det nå går mer penger ut enn det som kommer inn Lenke til kommentar
samco Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Army of two ... det siste ,,, zzzzzzz dull game Lenke til kommentar
Livdus Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 *GTA San Andreas * Warcraft 3/frozen throne/DOTA Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Heftig truck du har der, det skal du ha! Hvor mange penger har du brukt på den? Jeg tapte rundt 50k en gang. Jeg sovna i irl mens jeg kjørte mot Tyskland. Hadde på hodetelefoner også. Jeg bråvåkna i det jeg traff autovernet. Hva jeg har lært, er å verken kjøre truck, eller spille truck simulator mens man er trøtt Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Ah, aner ikke hvor mye eg har brukt. Har blitt en del 10 tusener ja. Om du sjekker YT kanalen min så ligger det ett lite klipp fra en ETS2 livestream eg hadde. Fatter ikke at eg overlevde den bakketuren. Spiller forøvrig Darksiders nå på PS3! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Har jobbet mye i det siste, så det har ikke blitt noe særlig tid til spilling, annet enn Half-Life 2: Episode 2. Det er jeg litt over halvveis igjennom, og spillet holder seg virkelig godt! Ellers så har jeg vært lynkjapt innom Uncharted 2 igjen, og det forventer jeg at jeg vil fullføre iløpet av neste uke. Det jeg har spilt aller mest er The Simpsons: Tapped Out på iOS. Blir level 30 iløpet av dagen Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Ble akkurat ferdig med Metro 2033 så nå skal det spilles videre på Last Light.(PC) Lenke til kommentar
Shopaholic Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Nothing, doing my homework, mate.. Lenke til kommentar
Eslu Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Spele Witcher 2 Enhanced Edition no i disse tider Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Stardrive PC veldig gøy når man har satt seg godt inn i det Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Stardrive PC veldig gøy når man har satt seg godt inn i det Antar du har med de siste oppdateringspakkene også? Er spillet verdt å kjøpe det med de endringene som har blitt gjort? Forstod det sånn at det var litt "Alpha / Beta" følelse fortsatt i det. Personlig spiller jeg akkurat nå Dishonored på PS3 men kan ikke si at jeg rekker så mye med to små gutter som krever sitt Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Antar du har med de siste oppdateringspakkene også? Er spillet verdt å kjøpe det med de endringene som har blitt gjort? Forstod det sånn at det var litt "Alpha / Beta" følelse fortsatt i det. Personlig spiller jeg akkurat nå Dishonored på PS3 men kan ikke si at jeg rekker så mye med to små gutter som krever sitt kjøpte det på steam så jeg tenker at de siste oppdateringene er der. Er noen få bugs men det er absolutt verdt å skaffe seg spiller Dark souls ps3 akkurat nå Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Kuttet ned litt på antall spill om gangen. God Of War Ascension (PS3), Diablo III (PC), Guild Wars 2 (PC), Gran Turismo 5 (PS3), Metal Gear Solid IV (PS3) og Metroid Prime Triology (Wii) Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Har ikke hatt så mye tid til å spille om dagen, men det går litt i: Star Wars The Old Republic (blitt ganske bra nå med en del oppdateringer og server merges) Guild Wars 2 Kerbal Space Program SimCity Ser frem til 12 Juni da RIFT blir helt gratis. Liker virkelig spillet, men ønsker ikke å betale abbonoment, særlig når det nesten ikke er andre spillere der. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Litt for mye å gjøre på spillfronten egentlig. Persona 4 Arena Gunslinger Metro LL Dishonored (igjen) Guacamelee! starcraft 2 Døgnet har for få timer. Endret 25. mai 2013 av firberblad Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Most recent: League of Legends (Level 6, Sivir) Døgnet har for få timer. ^ This. Det skulle gjerne ha vært nærmere 40... Jeg har også for mye på timeplanen: Dark Forces Far Cry 3: Blood Dragon SpellForce 2 + expansions (3stk. eller så) Hele Tomb Raider-serien Far Cry 3 Dragon Age + Origins Bare søren at man må kaste bort så mye tid på å sove. Nesten så jeg er glad for at SCII ikke er i nærheten av å være så bra som SC vanilla, så det var enkelt å legge bort det igjen etter å ha rundet HoTS-kampanjen... Endret 25. mai 2013 av Paladin@LANur Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Driver San Fransisco Tomb Rider 2013 Fifa 13 Medal of Honor Warfighter Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Killing invaders in Dark Souls. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå