XE800 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Alltid hatt lyst å prøve dette, men vanskelig å skaffe syns jeg. :/ Både originalen og den første oppfølgeren selges på Amazon.co.uk for under 200 kr-grensa. Og senere i år kommer Inazuma Eleven 3, du kan jo evt vente til da, rart om ikke noen norske butikker tar inn et lite antall ihvertfall. Det er forøvrig gratis frakt når du bestiller Inazuma Eleven 2 hos Amazon, mens eneren muligens er så billig at den ikke når opp til "gratis frakt"-terskelen. Endret 6. mai 2013 av XE800 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Kjøpte nylig Diplomacy fra Paradox på Ebay. Spillet er gammelt, den kunstige intelligensen er dårlig og spillet fikk slakt av samtlige anmeldere da det kom ut. Jeg liker imidlertid brettspillet, og spillet er koselig å slappe av med hvis man ikke ønsker den største utfordringen. Endret 6. mai 2013 av Donkey Kong Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Persona 3 FES. 20 timer uti - verkar veldig bra, men merkar at det blir eit langt spel! Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Shinobi 3DS. Overraskende bra spill. Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Dead Space 3 co-op I Am Alive Game Dev Tycoon Jurassic Park: The Game Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Dead Space 3 co-op I Am Alive Game Dev Tycoon Jurassic Park: The Game Skal kjøpe gdt når det blir lansert på steam. Foreløpig er det bare greenlight. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Antichamber. Snodig og artig spill. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Runnet nettopp Tomb Raider. Fantastisk spill. I dag var jeg å kjøpte meg Star Ocean brukt. Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 World of Warcraft (for shame) Super Street Fighter IV (PC) Might & Magic Heroes VI... kom endelig en patch som fikset bugs som gjorde spillet uspillbart for nvidia-folk, tok dem bare bortimot ett år å få fiksa det etter det ble oppdaget, så nå har jeg et lite håp om å få spilt gjennom litt campaign. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Uncharted: Drakes' fortune (PS3) Satser platina snart. Jak and Daxter: The precursor legacy (PS3) Snart platina er å! COD: Black Ops ll (PS3) Hill climb Racing (Mobil) Er bare når jeg venter på bussen osv... Lenke til kommentar
Genki Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Har ikke spilt PS3 på en god stund, så kjøpte inn noen spill jeg har hatt lyst på siden release, men aldri fått kjøpt: God of War ||| God of War: Ascension inFamous 2 Uncharted 3 Darksiders 2 DmC Spiller de litt om hverandre da jeg aldri klarer å holde meg til bare ett spill helt til slutten, men alle disse spillene er helt fantastisk bra, veldig fornøyd Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Fortsatt går det mye i Neverwinter og SW: Old Repubilc, men kan jo føye til Injustice på både PS3 og iPad, samt Carmageddon på iPad. Var skeptisk til Carmageddon, men det funker helt utmerket til iPad til den prisen. Er bare ca 30 spenn for det, og det tåler man. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Begynte å spille XCOM her om dagen. Det er triste greier, jeg spiller på jernmann (selvsagt), og blir så grinete når offiserene mine dør. :\ Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 L. A. Noire. Til tross for manglene, er det utrolig mye bra med det spillet. Bra lengde på det, også. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Skyrim på PS3, Might and Magic Heroes VI på PC og Tales of Destiny på PS2. Gode spill alle sammen, i hver sin sjanger. MMH6 er nok hakket mer avhengighetsdannende for min del, da det er turbasert strategi. Runnet nettopp Tomb Raider. Fantastisk spill. I dag var jeg å kjøpte meg Star Ocean brukt. Hvilket Star Ocean? Har skaffet meg alle sammen selv, men bare spilt gjennom toeren så langt. Godt spill, men ikke så godt som mange skal ha det til. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Det jeg spiller nå om dagene er: Playstation 3: Persona 4 Arena, Lego Lord Of The Rings, Injustice Gods Among Us, Guacamelee og 3D Game Dot Heroes Playstation Vita: Soul Sacrifice og Sly Thieves In Time PC: Diablo III, spiller med gamle kjente CS spillere og gode venner av meg. Nintendo 3DS: Kingdom Hearts Dream Drop Distance, Luigi's Mansion 2 og Fire Emblem Awakening Xbox 360: Soul Calibur V, Gears Of War Judgment coop med broren min og Batman Arkham Asylum Det er slik det har vært hos meg. Det vil fortsette i noen uker til det kommer mer spill jeg skal skaffe meg Endret 14. mai 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Wall of text Wow, mange spill der ja. Har du tid til å gjøre andre ting enn å jobbe, spille, sove og spise/drikke? Trener du? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Hvorfor ikke spille igjennom et og et, evt et par spill om gangen? De gangene jeg spiller igjennom et spill fra start til slutt, det er de gangene jeg koser meg mest. Spesielt om det er historiedrevne spill er det en fordel, så man slipper å mikse mange forskjellige historier. Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 dark souls prepare to die ed. PS3 League Of Legends PC The Witcher 2 PC Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Crysis Warhead @ Delta (selv-modifisert .cfg - stock Delta er for lett). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå