XE800 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 For tiden koser jeg meg med: Pokémon Mystery Dungeon - Explorers of Sky Mens jeg venter på 3D-oppfølgeren som kommer 17/5. Muligens beregnet på et noe yngre publikum, men jeg elsker Rouge-aktige spill og dette er jo i tillegg veldig sjarmerende. Ocarina of Time Ser mye bedre ut på 3DSen enn på N64+storskjerm, kanskje ikke så merkelig. Første gangen jeg får spilt det seriøst, veldig bra inntrykk sålangt (tross min iboende skepsis til 3D-Zeldaer). Fire Emblem Awakening Sliter med at jeg vil spille i Classic mode men samtidig ikke vil at de kjære soldatene mine skal dø, så tror jeg har satt en slags personlig spill-omstartsrekord. Men begynner å få taket på det nå, så regner med at det snart er slutt på døingen og omstartene *krysse fingre* Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Dead Island: Riptide Gjennomspilling nr 2. Karakter: Xian (spesialist på sverd, kniver, økser og macheter.) Level: 43, Kapittel 3: Twisted Mind. Sted: Halai, en fiskerlandsby innbyggerne rømte kort tid etter utbruddet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Assassin's Creed 3 & Tomb Raider (2013) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Nå går det i euro truck simulator 2 1 Lenke til kommentar
Victor_de_Andres_Fan Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 cat mario. faen så vanskelig! jeg RAGE snart Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Diablo 3, Dishonored og BF3. Alle på PC. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Startet nettopp på Wing Commander som jeg kjøpe på GOG.com. Holy shit det var artig! Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Dark Souls, offline. Online er helt ræva nå pga en bug som kom etter siste oppdatering av spillet. Dette gjelder kun PS3 så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Glemte helt å nevne Inazuma Eleven En ufortjent oversett RPG/fotball-hybrid. Like avhengighetsskapende som Pokemon men i en deilig fotballsetting. Skolens fotball-lag er truet av nedleggelse og bare noen få ildsjeler kjemper for lagets fortsatte eksistens. Du må finne spillere til laget, spille masse minikamper (3 mot 3) for å tjene inn EXP/penger, du må dra på eventyr for å finne "special moves" og viktigst av alt, gjøre det bra i turneringskamper (11 mot 11) for å øke lagets rykte. Var selv litt skeptisk til å spille fotball med stylus, men dette funker faktisk kjempebra, elsker dette spillet! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Endelig fått fullført Gears Of War 3 (X360) tok sin tid det. Var veldig antiklimaks de siste 2 kapitler av spillet, men var et greit spill overall. Så nå spiller jeg Soul Calibur V (X360), Batman Arkham Asylum (X360), Diablo III (PC), Fire Emblem Awakening (3DS), Soul Sacrifice (Vita) og RAGE (PS3) Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Hill climb racing (Mobil) Akuratt fått kjøpt allt og upgrada allt fullt. Uncharted: Drake's fortune (PS3) COD: Black ops (PS3) Spiller dette bare til neste prestige (prestige 3) , er litt lei spillet nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Assassin's Creed 3 på PC. Grafikken var bare bås på PS3 sammenlignet med PC. Lenke til kommentar
MedaDwor Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Kjører competitive på counter strike GO med klanen, counter strike condition zero public og insurgency mortal combat public(gratis mod til hl2, meget bra), når klanen ikke er med på match. Skal til neste helg kjøpe nye insurgency(10 euro) og da blir det nok endel spillling den helgen også? NorKarsk består mest av svensker, men endel norsker også, de aller fleste er 30 år ++ og vi har det morsomt i TS3 ca hver dag, men mest på helgene. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 XCOM: Unknown Enemy og Company of Heroes på Mac. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Dark Chronicle - PCSX2 1.0.0 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Call of Juarez: Bound in Blood i påvente av Gunslinger og Company of Heroes i påvente av CoH 2 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Inazuma Eleven *snip* Alltid hatt lyst å prøve dette, men vanskelig å skaffe syns jeg. :/ Spiller: RIFT, TW Shogun2, Crysis 3 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg gikk full retro i til tenårene i helga, sitter fortsatt og er ikke ferdig med: Leisure Suit Larry 3 Adventures of Willy Beamish Codename: Iceman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå