otl Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Hvem har sagt at du skal få høre grunnen? Fordi det suger. Det er grunnen. Ble du fornøyd nå? Like voksent svar som jeg pleier å få av min datter på 4 år. Spør jeg om årsaken på noe, og stiller spørsmålet: Hvorfor? Kan jeg få det pene og utfyllende svaret tilbake: Fordi Drar jeg det litt lengere, siden en gjerne vil vite årsaken, så sier jeg gjerne: Fordi er ikke noe svar. Så spør jeg igjen, og hun sier: Ja, men jeg har jo sagt det, det er fordi 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Dette får jeg når jeg prøver å se hvordan PC-utgaven ser ut: Thanks MalwareBytes <3 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Starta å spille litt "Hill klimb racing" etter den nye oppdateringa kom ut (På mobil) Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Like voksent svar som jeg pleier å få av min datter på 4 år. Spør jeg om årsaken på noe, og stiller spørsmålet: Hvorfor? Kan jeg få det pene og utfyllende svaret tilbake: Fordi Fy faen datteren din er dum as. Var det det du prøvde å si? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Starta å spille litt "Hill klimb racing" etter den nye oppdateringa kom ut (På mobil) Du bruker altså dagen på å spille mobilspill? Spiller selv far cry på pc Endret 21. april 2013 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
otl Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Fy faen datteren din er dum as. Var det det du prøvde å si? Regner hu på lik linje med deg Så det kan du nesten få avgjøre selv.... 4 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Du bruker altså dagen på å spille mobilspill? haha, om du regner en time om dagen siden i går for hele dagen så ja Er bare å tjene inn de milionene, tar ca 3 timer så har jeg igjen kjøpt allt og venter noen måneder uten spilling til neste oppdatering kommer Xp Spillte litt Just Cause 2 på PS3 hos en venn istad. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) haha, om du regner en time om dagen siden i går for hele dagen så ja Er bare å tjene inn de milionene, tar ca 3 timer så har jeg igjen kjøpt allt og venter noen måneder uten spilling til neste oppdatering kommer Xp Spillte litt Just Cause 2 på PS3 hos en venn istad. Fikk just cause 2 for 15 kroner på steam Og du er nørd med hill climb. Spilte det selv for en stund siden. Alle vennene mine sitter og nørder mobilspill i friminuttene... Mens jeg prøver å få snakket med dem, er de helt borte. Endret 21. april 2013 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Du bruker altså dagen på å spille mobilspill? Spiller selv far cry på pc #DatIBelieveICanFly Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 #DatIBelieveICanFly Haha. Hva synes du om den? Hadde tenkt å legge inn sang, men da blir det så mye tull med copyright.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Hadde planer om å spille "Insurgency Modern Infantry Comba", men så krasjet modden så mye at jeg ikke gadd å prøve. Da var det på tide med Counter-Strike Source. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Haha. Hva synes du om den? Hadde tenkt å legge inn sang, men da blir det så mye tull med copyright.. Av alt i verden, ikke gjør det. Krenking av opphavsrett er ikke kult. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Spiller Just Cause 2 (PC). Opprydningstid i backloggen. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Av alt i verden, ikke gjør det. Krenking av opphavsrett er ikke kult. Det var av den grunn jeg ikke tok den med. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Bra. Men er ikke stemmen min søt? Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Bioshock Infinite (PC) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Bioshock infinite var et elendig spill Far cry 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå