Keiseren av Grønland Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Tomb Raider er faen meg det beste eventyrspillet på denne generasjonen konsoller. Det bare overrasker hele tiden og imponerer mer og mer. Det er mye bedre enn Uncharted syns jeg. Mye mer levende spill, mer utforsking og ikke fullt så lineært. Lara er rett og slett mye mer allsidig. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Blitt en del Diablo 3 i det siste, auction house er billigere og Inferno er ikke så fælt lenger. En del Age of Empiries 2 HD Og litt XCOM: Enemy Unknown Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Ble ferdig med Bioshock: Infinite i går (Fantastisk spill!) Så nå tenkte jeg og starte på Devil May Cry: HD Collection (Xbox 360) Starter da med det første. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Littegrann MW3, littegrann AOE2 HD. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Assassin's Creed III Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Siden trådløs nett ikke fungerer, så spiller jeg disse spillene. Alex The Kidd (PS3) Pacman DX (PS3) Okami HD (PS3) Warlords Battlecry 2 (PC) Lego City Undercover (WiiU) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Tomb Raider er faen meg det beste eventyrspillet på denne generasjonen konsoller. Det bare overrasker hele tiden og imponerer mer og mer. Det er mye bedre enn Uncharted syns jeg. Mye mer levende spill, mer utforsking og ikke fullt så lineært. Lara er rett og slett mye mer allsidig. Kunne ikke sagt meg mer enig. Hvilken konsoll spiller du Tomb Raider på? Vurderer å få det til PC, må bare om grafikken virkelig er så bra som dem sier. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Kunne ikke sagt meg mer enig. Hvilken konsoll spiller du Tomb Raider på? Vurderer å få det til PC, må bare om grafikken virkelig er så bra som dem sier. Må si meg enig. Bra spill. Det har den beste hår-grafikken noen sinne på PC (med AMD-kort). Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Kunne ikke sagt meg mer enig. Hvilken konsoll spiller du Tomb Raider på? Vurderer å få det til PC, må bare om grafikken virkelig er så bra som dem sier. Spiller på PS3, grafikken er mer enn bra nok. Ville aldri spilt et eventyrspill på PC. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Spiller på PS3, grafikken er mer enn bra nok. Ville aldri spilt et eventyrspill på PC. Nå gleder jeg meg til å høre grunnen til det Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Shootmania Storm (PC) Dragon's Dogma (PS3) Lenke til kommentar
Victor_de_Andres_Fan Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 cat mario. dør heletiden. dreper pcen snart!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Må si meg enig. Bra spill. Det har den beste hår-grafikken noen sinne på PC (med AMD-kort). Fett. :3 Spiller på PS3, grafikken er mer enn bra nok. Ville aldri spilt et eventyrspill på PC. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 En hel masse rart, egentlig. BioShock Infinite er kanskje hovedspillet mitt akkurat nå, men har brukt en del tid på Rochard og Civilzation V, og jeg blir visst aldri helt ferdig med Dark Souls og Skyrim. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Nå gleder jeg meg til å høre grunnen til det Hvem har sagt at du skal få høre grunnen? Fordi det suger. Det er grunnen. Ble du fornøyd nå? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Hvem har sagt at du skal få høre grunnen? Fordi det suger. Det er grunnen. Ble du fornøyd nå? Jeg ble ikke fornøyd. Selv elsket jeg konsoll før, og da jeg bygde pcen, trodde jeg at jeg skulle bruke ps3 og, men aldri gått tilbake. Du kan også koble til kontroll og spille. Hvis det er sofaen du lengter etter, går det an å koble til tven Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Hvem har sagt at du skal få høre grunnen? Fordi det suger. Det er grunnen. Ble du fornøyd nå? Hva er det som gjør at det suger da? Care to explain? Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Hvem har sagt at du skal få høre grunnen? Fordi det suger. Det er grunnen. Ble du fornøyd nå? Nei, lurer bare på hva forskjellen er jeg? Endret 18. april 2013 av LoveAmiga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå