Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller Borderlands 2 med en kompis over nett og det er så repetitivt at jeg kjeder livet av meg.

Jeg fatter og begriper ikke at dette spillet blir betraktet som bra. Er redd jeg må skuffe han jeg spiller med for dette orker jeg ikke mer av.

Endret av Kuff1
Lenke til kommentar
Spiller Borderlands 2 med en kompis over nett og det er så repetitivt at jeg kjeder livet av meg. Jeg fatter og begriper ikke at dette spillet blir betraktet som bra. Er redd jeg må skuffe han jeg spiller med for dette orker jeg ikke mer av.

 

helt enig, loot hore spill er ikke noe for meg som regel

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

The Matrix Path Of Neo (PC)

 

Hadde aldri trodd at det var en levende sjel som fortsatt spilte det spillet det.

Det der må nok være et av mine favoritt fra da jeg var liten, elsket Matrix og var en skikkelig fan kan jeg huske. Har både alle spillene og filmene. Tror nok jeg må få spilt det der igjen, lenge siden. :)

 

Blir vell litt FC3 nå. :)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Hadde aldri trodd at det var en levende sjel som fortsatt spilte det spillet det.

 

Jepp, men så spiller jeg alt mulig og sitter ikke kun på en plattform :)

Det er defor jeg pløyer meg igjennom mange spill i uka, nettopp med å spille på mer en 1 maskin gjør alt så mye gøyere!

 

Utover uka blir det nok Monster Hunter 3 Ultimate ( som kommer til fredag på WiiU), Okami HD (PS3), Super Mario Galaxy 2 (Wii), Dawn Of War 2 Retribution (PC), Just Cause 2 (PC) og PSP gaming på menyen

Lenke til kommentar

Jepp, men så spiller jeg alt mulig og sitter ikke kun på en plattform :)

Det er defor jeg pløyer meg igjennom mange spill i uka, nettopp med å spille på mer en 1 maskin gjør alt så mye gøyere!

 

Utover uka blir det nok Monster Hunter 3 Ultimate ( som kommer til fredag på WiiU), Okami HD (PS3), Super Mario Galaxy 2 (Wii), Dawn Of War 2 Retribution (PC), Just Cause 2 (PC) og PSP gaming på menyen

 

Har aldri skjønt hvordan du klarer dette uten å gå surr mellom knapper og kontrollere og det hele :p

Er din strake motsetning i og med at jeg ikke tar i noe som ikke er tilkoblet mus og tastatur :)

 

Selv går det i SimCity (prøver igjen etter ny patch som kom igår), samt litt Skyrim Dragonborn, Endless Space og CoH på si.

Lenke til kommentar

Har aldri skjønt hvordan du klarer dette uten å gå surr mellom knapper og kontrollere og det hele :p

Er din strake motsetning i og med at jeg ikke tar i noe som ikke er tilkoblet mus og tastatur :)

 

Selv går det i SimCity (prøver igjen etter ny patch som kom igår), samt litt Skyrim Dragonborn, Endless Space og CoH på si.

 

For å si det slikt så har jeg full kontroll over kontrollmåtene på samtlige konsoller og PC :p

Adder ekstra spill å spille denne uka: Lego Batman 2 DC Super Heroes (PS3), FIFA 13 (PC), Playstation All Stars Battle Royale, Final Fantasy Dissidia (PSP) og Final Fantasy XII-2 (PS3)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...