Demon_Hunter Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 skyrim ny game igjen 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Nå går det bare i Ni No Kuni Wrath Of The White Witch (PS3) til jeg får tak i Sly Thieves In Time (PS3) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Chivalry for det meste ettersom at jeg fikk det etter at jeg byttet et Dota 2 for det. Fikk Dota 2 gratis så tjente på det. Lenke til kommentar
Putevarmer Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Spiller også en del Chivalry for tiden, er veldig morsomt når man kommer inn i konkurransemiljøet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Det er så! Men fortsatt veldig frustrerende å bare bli drept randomly av team-mates eller at dem stjeler kills'a... Lenke til kommentar
Putevarmer Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Spiller Man At Arms, så jeg er som regel personen som stjeler kills'a, sorry! Bare styr unna folk som står og sveiver med zweihander, så klarer du deg greit. Synes vel det er mer frustrerende med bueskyttere, jeg. Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 GTA for alle pengene Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Doom 3 - Resurrection of Evil på Nightmare! De som sier det er umulig er ikke langt fra sannheten...Doom 3 tok noen dager (uten å ha prøvd sammenhengende). Skulle jeg bli lei av å d...jeg mener, trykke på F9, så spiller jeg litt SpellForce for n'te gang. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Dark Cloud og Dark Chronicle/Dark Cloud 2, begge på PS2! The Sweetness! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 COD Black ops. Nettopp runda på Veteran Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Path of Exile. Usaklig avhengighetsskapende. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Spiller RaiderZ Mitt første møte med et MMO spill å ble gladelig overrasket. Spillet er gratis så join meg ingame for timesvis med morro. Heter Inhuman. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 SSX. Så lenge jeg holder meg unna de trange og mørke hulene så er dette faktisk et kjempebra spill. Halo 4 (spartan ops) Spilte gjennom episode 6 i går og episode 7 i dag. Sistnevnte var overraskende bra. Gears of War 3 (horde mode) Passerte 1000 fullførte waves her om dagen. Jeg kjenner at jeg begynner å gå litt lei av spillet nå. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Jeg er et godt stykke inn i Mass Effect 3 nå, og begynner å kjenne at jeg er litt mettet. Spilte litt videre i dag, og kommer til å spille resten i små doser frem til jeg runder det (igjen). I tillegg går abonnementet mitt på World of Warcraft ut om ei uke, og jeg er kun sporadisk innom der også om dagen. Istedet har jeg tatt opp et par indiespill som jeg koser meg med. Rulerer mellom Deadlight, Snapshot og Cave Story+. Det passer meg godt i den downperioden jeg nå er i Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Spiller for det meste Path of Exile, World of Warcraft og Euro Truck Simulator. Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Dishonored! Runde 3. Runde 2 ble utført uten å drepe noen, uten å investere i superkrefter og uten å bli oppdaget. Å snike seg rundt er langt mer tilfredsstillende enn å drepe for fote. Denne gangen skal alle superkrefter prøves ut. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Showdown Effect-beta. Artig lite spill, egentlig. Lite bullshit, samtidig som det er en viss dybde i det. Endret 4. februar 2013 av Buddy Dacote Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 SKAIRIMM! New game, master vanskelighetsgrad. Går med Sneak og Archery... Føler meg ganske OP... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Nå i disse dager går det i Ni No Kuni Wrath Of The White Witch (PS3, Hitman Triology (PS3), FIFA 13 (WiiU), Sonic All Stars Racing Transformed (PC) og Dawn Of War II Retribution (PC) Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Akkurat nå går det i Dead Space 3, Alice: Madness Returns (PC), Mortal Kombat 9 (PS3 og PS VITA)) og Alan Wake: American Nightmare (PC). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå