Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Vet ikke helt hvorfor, men jeg har vært litt gira på litt gamle spill i det siste.

Har spilt:

Warcraft 3: reign of chaos

Warcraft 3: frozen throne

No one lives forever serien

Lotr: bfme 1

Noen som vet om noen andre gode spill som er litt utdatert?

Huff, lenge siden jeg har spilt Warcraft... Savner de tidene når jeg og bruttern spilte det hver eneste dag + samt. noe WOW. Synd den tiden er over ettersom at vi har andre spill å spille. :p

Spiller for det meste Hitman: Absolution ettersom jeg lager en komplett walkthrough av det.

Hvis dere er nysjerrige og vil ta en titt, send PM. :)

Lenke til kommentar

Sitter her med Little Inferno på Wii U. Hele "spillet" består i en stk peis og mange stk ting å brenne. Vi kan finne skjulte komboer å brenne for å få litt mer frimerker (så ting sendes fra butikken raskere), men strengt tatt er det ingen mening med dette. Slipper man opp for penger er det bare å sette fyr på edderkoppene som kryper inn i peisen, så noe game over vil man neppe se noensinne. Men hva så? Det er utrolig avhengighetsskapende, og er helt klart en av de beste spillopplevelsene jeg har hatt på lenge. Til tross for at det egentlig ikke er noe spill involvert. På den annen side er 999: 9 Persons, 9 Hours, 9 Doors stort sett bare dialog, men det er likevel sinnssykt bra. :)

Lenke til kommentar

Burnout paradise til ps3

Å spille dette online med venner er noko av det mest underholdande eg har vert borti.

Har prestert no å bli ferdig med alle billboards, smash gates og jumps (collectibles) uten juks. :w00t:

Eit godt avbrekk ifrå Call of duty, battlefield 3 osv.

Endret av Sommerboller
Lenke til kommentar

Det jeg spiller nå om dagen er disse: Dishonored (PC), Torchlight II (PC), Tranformers Fall of Cybertron (PC), Sonic Generations (PC), Hitman Absolution (PC), Dragon Age Origins (PC) og Warhammer Dawn Of War II Retribution (PC)

Mulige spill jeg legger inn på PCen for å spille er Dead Space 2, Psychonauts og Titan Quest

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Har blitt masse Secret World i det siste. Liker dette spillet mer og mer... utrolig historie og mange morsomme oppgaver.

I fremtiden skal jeg teste ut Ni No Kuni.. det ser nydelig ut, og det begynner å bli ganske lenge siden jeg har spilt et skikkelig JRPG spill. Ser man på de siste anmeldelsene ser det veldig lovende ut også.

Lenke til kommentar

Det jeg spiller nå om dagen er disse: Dishonored (PC), Torchlight II (PC), Tranformers Fall of Cybertron (PC), Sonic Generations (PC), Hitman Absolution (PC), Dragon Age Origins (PC) og Warhammer Dawn Of War II Retribution (PC)

Mulige spill jeg legger inn på PCen for å spille er Dead Space 2, Psychonauts og Titan Quest

Du er blitt skikkelig PC svettings du?

Spiller FIFA 13. Hekta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...