saladin waits for alice Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Blir en del Dark Souls på PC og litt ny gjennonspilling av max payne 3 på høyere vanskelighetsgrad. Slutten av neste uke blir det DmC på PC Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Vet ikke helt hvorfor, men jeg har vært litt gira på litt gamle spill i det siste. Har spilt: Warcraft 3: reign of chaos Warcraft 3: frozen throne No one lives forever serien Lotr: bfme 1 Noen som vet om noen andre gode spill som er litt utdatert? Huff, lenge siden jeg har spilt Warcraft... Savner de tidene når jeg og bruttern spilte det hver eneste dag + samt. noe WOW. Synd den tiden er over ettersom at vi har andre spill å spille. Spiller for det meste Hitman: Absolution ettersom jeg lager en komplett walkthrough av det. Hvis dere er nysjerrige og vil ta en titt, send PM. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Sitter her med Little Inferno på Wii U. Hele "spillet" består i en stk peis og mange stk ting å brenne. Vi kan finne skjulte komboer å brenne for å få litt mer frimerker (så ting sendes fra butikken raskere), men strengt tatt er det ingen mening med dette. Slipper man opp for penger er det bare å sette fyr på edderkoppene som kryper inn i peisen, så noe game over vil man neppe se noensinne. Men hva så? Det er utrolig avhengighetsskapende, og er helt klart en av de beste spillopplevelsene jeg har hatt på lenge. Til tross for at det egentlig ikke er noe spill involvert. På den annen side er 999: 9 Persons, 9 Hours, 9 Doors stort sett bare dialog, men det er likevel sinnssykt bra. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Koblet opp GameCube, PS2, N64 og Xbox Så da har jeg spilt idag Paper Mario The Thousand Year Door (GC), Super Mario 64 (N64), SpiderMan 2 (Xbox), Forza Motorsport 1 (Xbox), Legend Of Zelda Wind Waker (GC) og FFXII (PS2) Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Fifa 13 på Xbox 360 Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 The Walking Dead og Vanquish på 360, FTL på pc Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 En gammel klassiker, Return to Castle Wolfenstein på PS2 emulator Lenke til kommentar
maya86 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Tatt opp igjen Rift for ikke lenge siden. Morro morro Ellers blir det litt super mario 3 på NES Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Laserpenn leken med en katt. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Far Cry 3 på PS3. Veldig fornøyd med spillet så langt! Lenke til kommentar
Sommerboller Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Burnout paradise til ps3 Å spille dette online med venner er noko av det mest underholdande eg har vert borti. Har prestert no å bli ferdig med alle billboards, smash gates og jumps (collectibles) uten juks. Eit godt avbrekk ifrå Call of duty, battlefield 3 osv. Endret 23. januar 2013 av Sommerboller Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Ja digger det spillet. Har runda det og spillte det mye med venner før. Eneste var at motorsykkelen har evig gir som irriterer litt Men uansett et kjempespill. Digg om det hadde kommet 2er. Spiller Quizbattle på mobil nå. (Sitter på skolen så) Skal spille PS3 når jeg kommer hjem (: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 FM 2013. Lasta ned alle divisjoner i Norge til og med 6. divisjon og koser meg med å pine det lokale laget (som jeg virkelig ikke liker). Går også i skremmende mye Quiz Battle, Illustrert Vitenskaps Quiz Battle, WordFeud, MindFeud og Ruzzle til mobilen. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Det jeg spiller nå om dagen er disse: Dishonored (PC), Torchlight II (PC), Tranformers Fall of Cybertron (PC), Sonic Generations (PC), Hitman Absolution (PC), Dragon Age Origins (PC) og Warhammer Dawn Of War II Retribution (PC) Mulige spill jeg legger inn på PCen for å spille er Dead Space 2, Psychonauts og Titan Quest Endret 24. januar 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Far Cry og Battlefield 3 på PC. Tenker jeg kommer til å installere Assassins Creed 1 snart. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Har blitt masse Secret World i det siste. Liker dette spillet mer og mer... utrolig historie og mange morsomme oppgaver. I fremtiden skal jeg teste ut Ni No Kuni.. det ser nydelig ut, og det begynner å bli ganske lenge siden jeg har spilt et skikkelig JRPG spill. Ser man på de siste anmeldelsene ser det veldig lovende ut også. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Det jeg spiller nå om dagen er disse: Dishonored (PC), Torchlight II (PC), Tranformers Fall of Cybertron (PC), Sonic Generations (PC), Hitman Absolution (PC), Dragon Age Origins (PC) og Warhammer Dawn Of War II Retribution (PC) Mulige spill jeg legger inn på PCen for å spille er Dead Space 2, Psychonauts og Titan Quest Du er blitt skikkelig PC svettings du? Spiller FIFA 13. Hekta. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Black ops 2 det går i om dagen... Spiller kanskje 2-3 runder i uka Blir nok å teste path of exlie i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå