Malvado Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 For tida går det for det meste i bleieskift! Men imellom slagene har jeg fått tid til å spille noen mobile spill på Galaxy S3'en : *Sector strike : Morsom Shoot em up. *Bad Piggies og Angry Birds (ikke like morsomt lenger men dog). *Heroes Call : Rpg i miniaturformat , dog repetetivt og monotont selv om den har grei nok grafikk. *Dead Trigger : repetetivt Zombie fps skytespil. *Death Dome : Slåssing, sånn passe grei tidsfordriv. *Gurk 1 & 2 : Old time rpg. Ikke akkurat det beste spillet der ute. *Inotia 3 : Rpg , ser ut som det er potensiale her for å kaste bort svært mange timer. *Temple Run : Underholdende overlevelse spill (action). Fellesnevneren med alle disse spillene er at du kan enkelt legge de fra deg når som helst og komme tilbake senere , de er også kjappe å spille (en økt varer sjeldent over 5 min i de fleste her) og man får dermed lett muligheten til å legge fra seg spillet og gjøre noe annet (som å skifte enda mer bleier). Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Hvilke Level er du på i bleieskift? Level 14 -Fluids gone crazy , den er rimelig heftig. Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 fifa 13 far cry 3 company of heroes dota 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Wow - raid 3 ganger i uken (begynner å bli mektig lei) Hon - gamer dette endel med brodern, jeg er elendig å ligger på 1500mmr (and climbing ), han spiser 1900+mmr`s til frokost Torchlight 2 - Et utrolig bra spill, spesielt om du begynner å gå lei Diablo3.. Dette er typen spill jeg aldri har klart å lære meg til å like. Kan bare ikke fatte hvordan folk klarer å spille Wow så mye uten å bli lei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 LEGO Lord of the Rings. Veldig vanskelig å legge fra seg. Kjenner jeg er på vei til å få nintendonitis igjen. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 COD Black Ops. Spiller mest online, men litt campaign på Veteran. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Angry Birds. Har aldri spillt det før nå. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Forza Horizon. Elsker dette spillet. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Har spilt snart 18 timer på Warhammer 40.000 Dawn Of War 2 Retribution (PC) siden jeg tok spillet opp igjen på lørdag Endret 15. januar 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
torturi Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 League of Legends Digger pvp muligheten der. Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Dantes Inferno og så venter jeg på å få Resident Evil Zero i posten Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 - Dust: An Elysian Tail på X360. Spillet er laget av EN person, noe som er imponerende, spesielt når spillet faktisk er så bra som det er også. - The Last Express på iPad. Har lest meg til at det er et av de beste eventyrspillene som er laget, så tenkte å få med meg det. Virker litt rotete og jeg går meg vill hele tiden, men det blir forhåpentligvis bedre etter hvert. Lenke til kommentar
exonum Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Gex 3D: Enter the Gecko, på Playstation(les: Den første konsollen anno 1995, altså ikke noen nedlasting på PS3.). Artig funfact om PS: CPU-hastigheten er på hele 33,8688 MHz. Endret 16. januar 2013 av exonum Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Spiller Modern Combat 4: Zero Hour på android mens jeg venter på bass øvinga. Ellers har jeg starta på Knytt Underground til Vita. Endret 16. januar 2013 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Det jeg spiller nå er fortsatt Warhammer 40K Dawn Of War 2 Retribution (PC), samt Devil May Cry (PS3) og Soul Calibur på min Sega Dreamcast Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Ahh...Soul Calibur er konge. Nå spiller jeg ZombiU. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Spiller Feed the Beast Må prøve å finne meg en server som bruker den modden, for den er awesome. Lenke til kommentar
Centrux Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Vet ikke helt hvorfor, men jeg har vært litt gira på litt gamle spill i det siste. Har spilt: Warcraft 3: reign of chaos Warcraft 3: frozen throne No one lives forever serien Lotr: bfme 1 Noen som vet om noen andre gode spill som er litt utdatert? Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Kerbal Space Program er episk... gleder meg til hver nye oppdatering og frem mot release versjon. Ellers går det som vanlig en del i Guild Wars 2 (dailies hvertfall), Civilization Gods & Kings, samt at jeg pusler litt med Minecraft mods. Lenke til kommentar
Niper Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Spelar for det meste BF3.. no big deal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå