Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

For tida går det for det meste i bleieskift!

Men imellom slagene har jeg fått tid til å spille noen mobile spill på Galaxy S3'en :

*Sector strike : Morsom Shoot em up.

*Bad Piggies og Angry Birds (ikke like morsomt lenger men dog).

*Heroes Call : Rpg i miniaturformat , dog repetetivt og monotont selv om den har grei nok grafikk.

*Dead Trigger : repetetivt Zombie fps skytespil.

*Death Dome : Slåssing, sånn passe grei tidsfordriv.

*Gurk 1 & 2 : Old time rpg. Ikke akkurat det beste spillet der ute.

*Inotia 3 : Rpg , ser ut som det er potensiale her for å kaste bort svært mange timer.

*Temple Run : Underholdende overlevelse spill (action).

Fellesnevneren med alle disse spillene er at du kan enkelt legge de fra deg når som helst og komme tilbake senere , de er også kjappe å spille (en økt varer sjeldent over 5 min i de fleste her) og man får dermed lett muligheten til å legge fra seg spillet og gjøre noe annet (som å skifte enda mer bleier).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wow - raid 3 ganger i uken (begynner å bli mektig lei)

Hon - gamer dette endel med brodern, jeg er elendig å ligger på 1500mmr (and climbing :p ), han spiser 1900+mmr`s til frokost

Torchlight 2 - Et utrolig bra spill, spesielt om du begynner å gå lei Diablo3..

Dette er typen spill jeg aldri har klart å lære meg til å like. Kan bare ikke fatte hvordan folk klarer å spille Wow så mye uten å bli lei.
Lenke til kommentar

- Dust: An Elysian Tail på X360. Spillet er laget av EN person, noe som er imponerende, spesielt når spillet faktisk er så bra som det er også.

- The Last Express på iPad. Har lest meg til at det er et av de beste eventyrspillene som er laget, så tenkte å få med meg det. Virker litt rotete og jeg går meg vill hele tiden, men det blir forhåpentligvis bedre etter hvert.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvorfor, men jeg har vært litt gira på litt gamle spill i det siste.

Har spilt:

Warcraft 3: reign of chaos

Warcraft 3: frozen throne

No one lives forever serien

Lotr: bfme 1

Noen som vet om noen andre gode spill som er litt utdatert?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...