Bruker-146784 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Da har jeg gitt opp Skyrim. Ble altfor kjedelig og kom meg rundt halveis inni Dawnguard. Lenke til kommentar
ARTEE Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Amnesia, Slender og jobber med en video om nice guys. Sjekk ut youtube channeln? http://www.youtube.com/user/klifamous Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Mot alle odds, FM2013 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Spiller Sleeping Dogs atm Venter på ny harddisk så skal jeg kjøpe meg Batman spillene og kanskje Black Ops 2. Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Fullførte nettopp Dishonored. Litt frustrerende for meg, siden etter å ha kommet langt uten å ha drept en eneste sjel, bestemte jeg meg for å rydde opp i savelista. Jeg rotet det til og ble oppdaget, men da jeg skulle loade hadde jeg også slettet de savene jeg trengte. Dermed ble gjennomgangen en blanding. Jeg må si jeg liker spillet veldig godt, men slutten var svært skuffende. Virka veldig rusha. "Sånn ble det, og ha det bra". Spillet holdt meg underholdt og spent så og si hele tiden, og jeg er til syvende og sist veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Får vell fyre på PCSX2 emulatoren, fikk litt lyst til å spille FFX. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Dark Souls og prince of persia: sands of time Og litt Spec Ops the line Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Far Cry 3, The War Z og Chivalry: Medieval Warfare Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Der var Far Cry 3 runnet. På tide å starte opp Sleeping Dogs! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Må vell få gang på Deus Ex. Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 - Borderlands 2. Aldri spilt det første spillet, men dette var desidert en av de bedre skytespillene jeg har vært borti på kjempelenge. Ble litt kjedelig å vandre rundt alene, men knall når man har en kompis å spille med. - Smite. Dette syntes jeg personlig bare er bedre enn LoL og Dota 2, grunnet at man slipper farmfest ved å fokusere altfor mye på det å last-hitte creeps. Det er der mer som en bonus, siden man fremdeles får penger når creeps dør når man er i nærheten, og får noe ekstra om man får last-hit.. En annen ting er såklart at det er mer action basert. Man må for det meste sikte selv og man klikker ikke som en tulling rundt på mappet for å bevege seg, men tar ibruk WASD styring av figuren i TPS stil. - Chivalry: Medieval Warfare Hatt noen reale latterkuler blandt venner med dette spillet. All den skrikingen og halshuggingen.. Fantastisk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Final Fantasy X. Skal legge ut en video nå, gameplay. :3 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Det jeg spilte i det siste The Darkness 2 som jeg fullførte sent i natt og Alan Wake (PC) som jeg også fullførte på onsdag. Fra og med nå kommer jeg til å fortsette på Alan Wake American Nigthmare (PC), Transformers Fall Of Cybertron (PC), Warhammer 40.000 Dawn Of War 2 (PC), Pokemon SoulSilver (DS), Okami HD (PS3), litt Torchlight II (PC) og Metal Gear Solid 2 (PS3) Endret 11. januar 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Det jeg spilte i det siste The Darkness 2 som jeg fullførte sent i natt og Alan Wake (PC) som jeg også fullførte på onsdag. Fra og med nå kommer jeg til å fortsette på Alan Wake American Nigthmare (PC), Transformers Fall Of Cybertron (PC), Warhammer 40.000 Dawn Of War 2 (PC), Pokemon SoulSilver (DS), Okami HD (PS3), litt Torchlight II (PC) og Metal Gear Solid 2 (PS3) Spiller du mange timer om dagen? Personlig går det bare i rundt 1-2 timer i hverdagene. Er kanskje derfor jeg har en altfor stor backlog. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Spiller du mange timer om dagen? Personlig går det bare i rundt 1-2 timer i hverdagene. Er kanskje derfor jeg har en altfor stor backlog. Alt fra 7-11 timer med gaming på hverdagene. Helgene kan jeg spille minst 20 timer Spiller også Sonic Generations (PC) Synes dette var et flott comeback av Sonic, et herlig spill! Endret 11. januar 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
Utah Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 20 timer!!!!!!???? Jeg som ble sjokket over at jeg spilte i 14 timer engang :S Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 20 timer??? Er ikke det litt drøyt? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Kan jo ikke bli tid til mye jobb med den timeplanen der. Unnskyld at jeg spør Itoman, men hvordan finansierer du spillegalskapen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå