ErikBlodøks Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Nå som det begynner og bli høst og mørkere kvelder spiller jeg: Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth på xbox 360 ( Egentlig et xbox spill, men funker på Xbox 360) samme her faktisk dog på pc Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Nå som det begynner og bli høst og mørkere kvelder spiller jeg: Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth på xbox 360 ( Egentlig et xbox spill, men funker på Xbox 360) Hvordan er det? Skummelt som folk påstår det er? Har lenge vurdert å plukke meg opp det til Xbox. For øvrig går det i Call Of Duty 4 på Xbox 360 og Donkey Kong Country på SNES her. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth starter jævla fett, men holder dessverre ikke standarden hele spillet igjennom. Uansett, anbefales. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Deus Ex: HR - Genialt spill. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Nå som det begynner og bli høst og mørkere kvelder spiller jeg: Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth på xbox 360 ( Egentlig et xbox spill, men funker på Xbox 360) Hvordan er det? Skummelt som folk påstår det er? Har lenge vurdert å plukke meg opp det til Xbox. For øvrig går det i Call Of Duty 4 på Xbox 360 og Donkey Kong Country på SNES her. For meg til nå så har det vært mer spennende og engasjerende enn skummelt. Det jeg sliter med er at man ikke kan quicksave, så hvis man dør kan man ende opp med å måtte gjøre ganske mye på nytt. Men moro er det. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Nå som det begynner og bli høst og mørkere kvelder spiller jeg: Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth på xbox 360 ( Egentlig et xbox spill, men funker på Xbox 360) Hvordan er det? Skummelt som folk påstår det er? Har lenge vurdert å plukke meg opp det til Xbox. For øvrig går det i Call Of Duty 4 på Xbox 360 og Donkey Kong Country på SNES her. Jeg synes det er veldig bra, om det er skummelt spørs jo litt på hva man finner skummelt og hvor lettskremt en er. Selv blir jeg ganske stresset til tider Men spillet har en helt enorm stemning, enorm! Og om man er fan av 'H.P. Lovecraft', som meg så er jo spillet gull. Anbefales, kan ha litt små irriterende momenter, men drit i dem og enjoy! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Space marine, mest MP Litt shogun 2, også MP. Og Bayonetta hos min kamerat Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 WH40K: Space Marine MP. Blir litt Post Apocalyptic Mayhem med venner en gang i blant. Lenke til kommentar
c4sh Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Har spilt en del APB Reloaded den siste uka. Overraskende godt spill, og at det er gratis er jo en fordel. Er selvsagt en del man kan kjøpe for ekte penger, men ingenting som gir store fordeler. Anbefaler å teste det ut. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Gears Of War 3 (X360) Paper Mario A Thousand Year Door (GC/Wii) Super Mario Sunshine (GC/Wii) Dawn Of War 2 (PC) Er vel disse det går i! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Resistance III (PS3) Xenosaga Chronicles (Wii) Football Manager 2011 (PC) Forza III (360) Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 MLB 11: The Show (PS3) - Blir aldri lei, spiller closer (Pitcher). Gran Turismo 5 (PS3) - TV ~ Top Gear... Da fyrer man opp dette like etterpå. Xenoblade Chronicles (Wii) - Hovedsaklig i helgene, når jeg har tid. Hater å legge inn 1-2 timer "bare" i slike spill (RPG). Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Final Fantasy VIII på PS1. Ca 20 timer spilt, men bruker en god del tid på valgfrie ting og tang. Lenke til kommentar
Taik0n3 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Gta IV Star Wars Battlefront 2 Og selvfølgelig på pc.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) God Of War Collection Volume 2 (PS3) Infamous 2 (PS3) Little Big Planet 2 (PS3) Super Mario Sunshine (GC) Super Smash Bros Brawl (Wii) Dawn Of War 2 (PC) Deus Ex Human Revolution (PC) Crysis (PC) Gears Of War 3 (X360) Disse spillene er de jeg spiller pr dags dato . Mye bra med andre ord! Endret 17. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Har mange gode PC-spill liggende, men jeg har blitt skikkelig hekta på Age of Empires Online - uten noe premium content. Med nytt grafikkort har spillegleden virkelig kommet tilbake. Iløpet av de kommende ukene håper jeg å få spilt ferdig Mass Effect 2, og muligens også spilt litt Dead Island også. :-) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Fallout: New Vegas med History og Project Nevada-mods. History lar meg velge flere Perks i starten (valgte f.eks ha en fortid som jeger), og PN endrer mye rart i spillet på en meget bra måte. Crosshair blir større når du beveger deg som i en vanlig FPS, du kan sprinte, har bullet time (bruker action points, så det er ikke "juks"), man kan kaste granader osv med å trykke en knapp og mye annet. Meget bra mod. Lenke til kommentar
samco Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 res4 og veronica x på xbox360 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Football Manager 2011, Minecraft og C&C: First Decade (hopper litt frem og tilbake i spillene, så det blir rett å si hele FD-pakken). Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Battlefield: Bad Company 2 på PS3 mens jeg venter på Battlefield 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå