Sirius Cobra Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Ocarina of Time på 3ds'en, Planetside 2 og X-com Enemy Unknown på PC'en, Zone of the Enders HD Collection på ps3'en og assassins creed 3 og Forza 4 på xbox 360'en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Spiller: Hitman: Absolution (suger), BF3, CS: GO, CSS, Fallout 3, DayZ (Arma 2 mod) og Left 4 dead 1 & 2 (PC). Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Europa Universalis III og noen ganger Left 4 Dead 2 med en venninne. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Arkham City. Det funker, unnskyld uttrykket, jævlig bra i 3d. Spiller med grafikk på maks unntatt AA hvor jeg kjører 4x MSAA. Ikke at jeg ser forskjell uansett, det ser knallsmooth ut. Merker at det er DirectX 11 og mer i bildet samtidig enn i Arkham Asylum dog, FPS er vel brått nedi ca. halvparten. Får noen dips ned i 30-40 FPS nå og da mens AA aldri gikk under de 60 3d Vision leverer. Endret 4. januar 2013 av Dellers Lenke til kommentar
C.. Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 TrackMania 2: Canyon! Skal prøve det ut etterpå, takk Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Spiller Far Cry 3, men våpenutvalget var ikke særlig imponerende. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Kjøpte Vita i dag, så måtte ha noen spill. Tok med meg Silent Hill: Book of memories uten å egentlig forvente noe særlig, men hallo, det er jo dritbra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Dark Souls: Dritsinna Edition Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Pokemon Mania i denne helgen! Nå går det i Pokemon HeartGold (DS), Pokemon White (DS), Pokemon White 2 (DS) og Pokemon Conquest (DS) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Spiller egentlig bare for det meste garry's mod. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Spiller Far Cry 3, men våpenutvalget var ikke særlig imponerende. Man trenger da bare kniv og flammekaster! Nesten det eneste jeg brukte faktisk. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Ble plutselig helt oppslukt i Mass Effect igjen jeg. Startet på ME1, og har mye god underholdning fremover. I tillegg blir det litt WoW, Skyrim etc. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Man trenger da bare kniv og flammekaster! Nesten det eneste jeg brukte faktisk. Det hjelper ikke særlig på avstand eller i huler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 AC:Brotherhood @PS3. Finner ingen matcher online. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Kanskje fordi folk har gått over til AC3? Selv har jeg gått over til AC3: Liberation. Synes det er det beste ACet på lang tid. Kjekt å ha en dame i hovedrollen for en gangs skyld, og ikke bare enda en klone av fyren fra AC1. Null Desmond hjelper også veldig mye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Er nok mest pga. det.... Men det som er så merkelig er vell at når kompisen min søker etter match så finner han en lett! Jeg derimot finner ingen. Ender opp med å sitte der å glo i en halvtime før jeg "kanskje" finner noe i det hele tatt.... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Hmm rart, men har merka det på noen spill selv. Jeg kommer inn på nesten fulle matcher mens han offte blir host av egen ny match som ingen joiner... Gamer NFS Hot pursuit nå, kanskje det blir neste spill jeg skal prøve å platte? (: Endret 5. januar 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 For øyeblikket spiller jeg kun The War Z, men syns utviklerne tar det altfor lite seriøst. Nede altfor lenge til tider, sykt mange som cheater, men det var verdt 110 kroner når det fungerer Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Trackmania United (ja det finnes fortsatt folk som trofast spiller) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå