Sirius Cobra Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Zone of the Enders HD collection. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Det har blitt noen timer Final Fantasy IX i helga. Alltid hatt lyst til å prøve det, og med PSx emulator så ble det en positiv opplevelse. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Theatrythm Final Fantasy (iPad) Baldur's Gate (iPad) Legend of Zelda: Skyward Sword (Wii U) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Det har blitt noen timer Final Fantasy IX i helga. Alltid hatt lyst til å prøve det, og med PSx emulator så ble det en positiv opplevelse. Kjører de fleste PS2/PS1 spill på emulator jeg også ettersom at jeg er for lat til å "hooke" opp dem på tv'en. Uansett så er jo grafikken 10x bedre enn den er på konsoll. Denne gaming riggen klarer lett å håndtere heftig med anti-aliasing og native. Edit: Garry's Mod :3 Endret 16. desember 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Kjøkkenbenk Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Gta iv, Skyrim, Bo2 og doom. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Som vanlig går det en del i WoW, men har akkurat begynt med CS:GO, etter å ikke ha spilt CS på flere år. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Jeg har en cracka versjon av Minecraft, men har lyst å kjøpe fullverdjon.. Så spørsmålet er om det er noen mulighet slik at jeg ikke minster det jeg har gjort, altså overføre det til den "ekte" brukeren? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) ^Det er vel bare å flytte save fila over i den nye save mappa. Her går det fortsatt mye i det gamle. Battlefield 3, Planetside 2 og Borderlands 2 som jeg faktisk prøvde for første gang i dag, å som er et fantastisk artig spill Skal se om man ikke får kjøpt Black Ops 2 den her uka å. Endret 18. desember 2012 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Battlefield 3, Killing Floor og CS GO er spillene det går i nå for tida Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Har akkurat så vidt kommet i gang med Far Cry 3, og det virker som jeg har mye moro å pusle med fremover. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 ^Det er vel bare å flytte save fila over i den nye save mappa. Her går det fortsatt mye i det gamle. Battlefield 3, Planetside 2 og Borderlands 2 som jeg faktisk prøvde for første gang i dag, å som er et fantastisk artig spill Skal se om man ikke får kjøpt Black Ops 2 den her uka å. Mulig om vi kunne spilt noe BF3 eller kanskje Planetside 2? Har lastet ned Planetside 2 og installert det men det funker ikke for en merkelig grunn. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Her går det i gamle PS1 spill og andre plattformer Gjør alltid slik hver eneste jul. Going back to the past! Spiller daglig Crash Bandicoot 3 Warped (PS1), Medievil (PS1), Spyro The Dragon (PS1), Super Mario 64 (N64), Soul Reaver (Sega Dreamcast) og Soul Calibur (Sega Dreamcast) Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Her går det i gamle PS1 spill og andre plattformer Gjør alltid slik hver eneste jul. Going back to the past! Samme her Spiller alltid klassiske RPG i jula, vet ikke hvorfor, men passer bra å bruke kalde mørke vinterkvelder med et godt rollespill. Fullførte akkurat Chrono Trigger og har satt igang med Chrono Cross. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 - Uncharted: Golden Abyss på PS Vita - Journey på PS3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Nærmer seg Tekken Tag Tournament 2 på meg. :3 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Her går det i gamle PS1 spill og andre plattformer Gjør alltid slik hver eneste jul. Going back to the past! Spiller daglig Crash Bandicoot 3 Warped (PS1), Medievil (PS1), Spyro The Dragon (PS1), Super Mario 64 (N64), Soul Reaver (Sega Dreamcast) og Soul Calibur (Sega Dreamcast) Ingen dum idé og finne frem PS1 maskinen, skal jeg jaggu gjøre selv! Da blir det Spyro!! Spiller for tiden: Alone In The Dark 1 (Pc) Endret 21. desember 2012 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå