Bruker-104685 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Nå i disse vinterdagene går det i New Super Mario Bros U (WiiU), FIFA 13 (WiiU), Black Ops 2 (WiiU), Nintendo Land (WiiU), Ratchet And Clank Q-Force (PS3), Metal Gear Solid IV (PS3) og Hitman Absolution (PC) Endret 3. desember 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Vaffel1989 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 For det meste går det i Cod BO2 og Forza Horizon om dagen, begge på xbox Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Har noen vilje til å svare meg? Hvem bryr seg egentlig, nesten ingen kommenterer hverandre jo. Anyway: DRAGON AGE 2 (siste kapittel) THE WALKING DEAD (episode 4) RAINBOW SIX VEGAS 2 Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Dishonored, Far Cry 3, Max Payne 3 Nettopp runnet Mass Effect 3 igjen med alle DLC+Extended ending. Følte mye mer ferdig denne gangen. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Far Cry 3, NFS Most Wanted, League of legends, Tekken Tag 2, SFIV AE, FireFall weee Endret 8. desember 2012 av nipton Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Har noen vilje til å svare meg? Hvem bryr seg egentlig, nesten ingen kommenterer hverandre jo. Anyway: DRAGON AGE 2 (siste kapittel) THE WALKING DEAD (episode 4) RAINBOW SIX VEGAS 2 Jeg synes det er artig å se hva andre spiller, selv om jeg gjerne ikke kommenterer. Tipper det gjelder for mange andre også. Spiller ZombiU på Wii U og Paper Mario: Sticker Star på 3DS. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Spiller fortsatt jack and daxter.... men begynner å bli lei siden prøver å ta platina, men finner ikke allt jeg skal... så går bare rundt og leter nå.... -.- Lenke til kommentar
ARTEE Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Spiller Amnesia og Cs. Lager også Amnesia videoer, og kunne gjerne hatt ekstra subscribers. Søk på ''klifamous'' på youtube, om du liker gaming. www.youtube.com/user/klifamous Lenke til kommentar
ARTEE Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg synes det er artig å se hva andre spiller, selv om jeg gjerne ikke kommenterer. Tipper det gjelder for mange andre også. Spiller ZombiU på Wii U og Paper Mario: Sticker Star på 3DS. Hvis du liker å se andre spille kan du sjekke ut min youtube side. Heter klifamous på youtube og spiller for det meste amnesia. www.youtube.com/user/klifamous Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Mente ikke se som å faktisk se, men å lese hva andre spiller Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Her går det i Baldurs Gate på iPad Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Alan Wake's American Nightmare atm. Går for alle achievements Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 har spilt War Z, utrolig bra værtfall når du spiller med mange. vi var en gruppe på 3 stk alle med M4 og nok ammo så kom en sinper å tok alle en for en kjlipt men sånn er jo spillet. veldig moro når du kommer i gunfights! men det beste å føle på spenningen når man går rundt i verden, etter letting av våpen, mat og drikke og gear. du vet aldri hva du kan møte på! anbefaler dette spillet! vi i 4Hzgaming ser etter flere som har lyst til å spille dette sammen:) vi har TS og vi skal også sette opp en egen server til det å. bare å ta kontakt med meg. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 De siste dagene har jeg vekslet mellom Forza Motorsport 4, Minecraft og Halo 4. Alle til 360. Det har også blitt litt tid til NSMB2 og Pokemon Black 2. Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Team Fortress 2, ekte julestemning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Fullførte omsider ferdig God of War 1 i helga. Måtte bare få det ferdig før jeg selger ps3-en. Ellers går det mye i TF2 for min del også. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Går en del i League of Legends, eller blir det Black Ops II når jeg vil kjøre litt FPS. En tur innom Diablo III i ny og ne også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå