TheKims Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Her går det i Planetside 2, Battlefield 3 og Need for Speed most Wanted til PC. Har gitt opp konsoll spilling frem til next gen kommer. Lenke til kommentar
Squigglie Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Spiller for øyeblikket Thomas was Alone (indie-spill), Alundra (ps1), Persona 4 (ps2), Phantasy Star IV (på ps3 med Sega Mega Drive Ultimate Collection) og Eternal Eden (rpg laget i rpgmaker). Føler meg tidvis ganske retro altså. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 FM 13 på PC, på konsoll så går det i COD BO2, Most Wanted, Forza og Halo4 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Installerte Battle for middle earth, så utrolig gøy det spillet er! Bare synd at grafikken har blitt litt utdatert gjennom årene, og mangler støtte for veldig stor oppløsning, men gøy uansett ^^ Edit: Rettelse, spillet endret tekstur kvaliteten til minimum av en eller annen grunn, ser mye bedre ut nå xD Endret 17. november 2012 av amir90 waits for alice Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Å jo, er veldig mange..... Omtrennt alle vennene mine har black ops 2 og gamer hele tiden. De sier online er bra men Zombie er litt uvant men digg den også Det er nok verdt å kjøpe det, eller vente litt så synker den i pris ganske fort, eller venner blir lei så du kan låne av dem (: Du er blitt veldi feilinfomert, Black ops 2 er dårligst online i heile serien. Mangen ting som er kult, men so lenge dei fucket gameplayet har det ikkje noe for seg. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Du er blitt veldi feilinfomert, Black ops 2 er dårligst online i heile serien. Mangen ting som er kult, men so lenge dei fucket gameplayet har det ikkje noe for seg. Tror jeg kjøper selv jeg og danner min egen mening Det følger ikke helt serien, men det betyr ikke det er dårlig. Og det blir bedre grafikk. Og zombien er litt anderledes men det visste man jo. Beste online ever er jo MW2 da, men det er igjen min mening. Så alle er forskjellige. Endret 16. november 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Har begynt på litt av hvert: - Skylanders: Giants (tredje gangen...) (PS3) - Skylanders: Lost Islands (iPad) - Skylanders: Cloud Patrol (iPad) - Sonic & All-stars Racng: Transformed (PS3) - Fallblox (3DS) - Transformers Prime (3DS) - Magic Whip: Wizards of Phantasmal Forest (3DS) - Diablo 3 (PC) Endret 16. november 2012 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Spiller NFS hot pursuit online, det er syykt gøy spill, men kan tenkes at blir lei etter en stund da, men det skjer jo i grunn med alle spill, bare ikke like fort med alle. Lenke til kommentar
Sargeras Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 På tide å dra opp GTA IV igjen. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Fikk platinum på Killzone HD så er ferdig med det spillet og mangler kun 2 trophies på LBPK så har jeg platinum der også Det jeg spiller nå er Ratchet And Clank 3 HD (PS3), Need For Speed Most Wanted (Vita), Assassins Creed 3 Liberation (Vita), LittleBigPlanet Karting (PS3), Okami HD (PS3) og Halo 4 (X360) I neste uke kommer jo Assassins Creed 3 til PC, samt jeg får kansje tak i Sonic & All Stars Racing Transformed (PS3) og Disney Epic Mickey 2: The Power of Two (PS3) som Elkjøp har sendt til meg Bare til å holde følge å spille enda mer! Endret 17. november 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Halo 3 til jeg får halo 4 i posten Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 QWOP... venter på vanntank i posten Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 For øyeblikket går spilletiden til Deus Ex Human Revolution på pc, og BoII på konsoll. Venter på Hitman: Absolution som kommer i neste uke. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Etter en uke med ganske mye Halo 4 spilling har det vært godt å spille litt andre typer spill. I går ble jeg ferdig med min syvende gjennomspilling av RE4. Denne gangen på Xbox 360. For et spill! Planen fremover blir å spille Kingdoms of Amalur(som for øvrig virker som et helt ålreit spill) og litt Halo 4. Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Skal prøve å ta opp Guild Wars 2 igjen Lenke til kommentar
maya86 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Stort sett Kings bounty; warriors of the north og Rift det går i om dagen Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Fikk platinum på Killzone HD så er ferdig med det spillet og mangler kun 2 trophies på LBPK så har jeg platinum der også Hvor mange platina har du sammenlagt nå da? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Spiller vel egentlig Dishonored nå. Men må si at jeg ikke er helt bergtatt. Til tross for at det virket som verdens internasjonale spillpresse var fullstendig frelst på spillet. Av grunner jeg ikke helt skjønner. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Hvor mange platina har du sammenlagt nå da? Jeg har kun 29 platinums. Det er fordi jeg spiller på ganske mange flere maskiner og PC. Hadde jeg hatt kun en PS3 hadde jeg nok hatt noe over 100 platinums Idag så spiller jeg Star Ocean The Last Hope (PS3), Ratchet And Clank 3, Need For Speed Most Wanted (PS3) og Tales Of Graces f (PS3) Endret 20. november 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå