Chocolate-Monster Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Lair til PS3 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Skylanders: Giants til PS3 på Nightmare vanskelighetsgrad. (låses opp når du runder spillet). Kort sagt ble det betydelig vanskeligere. Er level 12 av 15, men ble nesten drept i det andre brettet. Dette kan bli moro. Eneste kjipe er at det ikke er en New Game+, så jeg må starte fra scratch uten noen figurerr i samlingen (i spillet; mister dem jo ikke fysisk), null Skystone-kort (hadde over førti...), null Heroic Challenges, null ditt og null datt. Jaja, bruker den andre savingen til det. Skjønner ikke hvorfor ikke flere spiller denne klassikeren. Gi det en sjanse, folkens! Det er Spyro på sitt beste! (vel, teknisk sett en spin-off fra Spyro, men likevel.) Endret 3. november 2012 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Jack and daxter 1 Er ganske greit spill, men blir fort lei av det. Spiller bare litt av og til men synes det er ganske enkelt spill. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 XCom Enemy Unknown 2012. Bra oppfølger til klassikeren fra mine yngre dager, har kunnet vært bedre på noen punkter men jeg digger det. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Nå i disse tider går det mest i Okami HD (PS3), Killzone HD (PS3), Need For Speed Most Wanted (PS3), Forza Horizon (X360) og Assassins Creed 3 Liberation (Vita) Lenke til kommentar
Utah Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Nå i disse tider går det mest i Okami HD (PS3), Killzone HD (PS3), Need For Speed Most Wanted (PS3), Forza Horizon (X360) og Assassins Creed 3 Liberation (Vita) Jeg har tenkt meg å kjøpe en Vita men er usikker. Er f.eks AC bra der? Er det bedre enn PSP? Er ikke helt sikker på hvordan Vitaen er jeg Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg vurderte Vita en stund nylig, men etter en del undersøkelser fant jeg knapt noen spill jeg har noen interesse av. Kanskje Uncharted og AC3, men det alt. Jeg ville ventet en halvt års tid før jeg bestemte meg. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Jeg venter litt med å kjøpe vita jeg å. Er ikke så mange digge spill til vita enda så venter til det kommer noen flere spill og satser på vitaen blir litt biligere Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Spiller NFS Hot pursuit nå, har startet rett på onlinen, men virker bra der.... (: Har noen lekser, så har bare spillt 15 min, men skal sette meg inn i spillet etterpå Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Har spilt 4 timer idag på Tales of Graces f på PS3 Har ikke kommet til chapter 3 av 13 enda og har snart spilt 20 timer. Kanonspill!! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Syberia. Det første! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 I de siste 1.5 måneder har det svært lite gaming fra min del. Det meste av fritida har gått til studier, sosiale og rollespillgrupper. Blir nok litt SWTOR på meg i pausen av alle eksamene, men ikke allverdens mye. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Etter mangen timer med BO2 i helga er eg Veldig lei av dritten og er tilbake på gode gamle MOHAA ingenting slår det. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Ingen som har begynt å spile COD Black Ops 2 enda da? Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal kjøpe det eller ikke.. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Å jo, er veldig mange..... Omtrennt alle vennene mine har black ops 2 og gamer hele tiden. De sier online er bra men Zombie er litt uvant men digg den også Det er nok verdt å kjøpe det, eller vente litt så synker den i pris ganske fort, eller venner blir lei så du kan låne av dem (: 1 Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Chivalry: Medieval Warfare Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Har akkurat kommer tilbake til World of Warcraft, så det går med mye spilletid på det om dagen. I tillegg er jeg nok en gang langt inne i TES V: Skyrim. Det er stort sett disse to jeg varierer mellom i den meget begrensede spilletiden min om dagen Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Blir nok litt SWTOR på meg i pausen av alle eksamene, men ikke allverdens mye. SW: TOR eller studere? Jeg ville helt klart tatt studere, og jeg går ikke på skole engang. Her går det mest i Skylanders: Lost Islands. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 SW: TOR eller studere? Jeg ville helt klart tatt studere, og jeg går ikke på skole engang. Her går det mest i Skylanders: Lost Islands. SW: TOR, jeg har studert en del i det siste, på tide med pause. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå