Lykketrolling Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Spiller for tiden Skylanders: Spyro's Adventure på 3DS. Hadde lenge trodd det var et rent barnespill som skamløst krevde at vi kjøpte ekte figurer for å spille, men der tok jeg grundig feil. Du trenger riktignok startpakken med portalen, men da får du med tre figurer, og hele greia er faktisk ikke dyrere enn andre spill. Selve spillet er et meget bra plattformspill, men figurene går opp i level og lærer nye ting, og det er veldig mye å gjøre her i form av challenges (samle nok mynter, gå gjennom brettet på en bestemt tid, finn alle kistene osv). Selvsagt krever en del challenges bestemte figurer (elemental gates kan kun åpnes av en figur med rett element osv), men man kan gjøre mye i selve grunnspillet også. Faktisk likte jeg det så mye at jeg først kjøpte en ny figur, men siden hun er fra Giants (oppfølgeren) og ikke kan brukes i Spyro's Adventure kjøpte jeg like greit Giants også. Nå sitter jeg her med syv figurer, og det er bare starten. Og jeg er godt over tretti, om noen lurte. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Spiller nå Professor Layton and the Miracle Mask på 3DS, Harvey's New Eyes på PC og Xenoblade på Wii. Spiller gjennom Xenoblade for andre gang. Fantastisk spill. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 LEGO Pirates of the Caribbean på X360, samt World of Warcraft på PC. Multitasking FTW. Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Cs, Tf2, DodS, Dod, spiller vel egentlig alt av gamle klassikere, spørs helt åssen humøret er. Av nyere spill går det i Bf3 Endret 27. oktober 2012 av MysilBergsprekken92 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Det jeg spiller nå er Forza Horizon, Halo 1, Killzone 1 og Diablo III Lenke til kommentar
Flameabel Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Sitter og spiller Team Fortress 2, spillt mye siden Halloween updaten kom i går natt. Blir alltid sugd tilbake inn i spillet hver gang en annual/stor update kommer! Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Har blitt forelska i Chivalry: Medieval Warfare, som jeg har spilt en del i det siste. + Er innom MOH: Warfighter i ny og ne. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Ble nettopp ferdig med Batman: Arkham City til 360. Absolutt en verdig oppfølger til Arkham Asylum. Lenke til kommentar
FredFors Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Går noen timer til Fifa 13, men også noen litt eldre spill som Limbo og Braid, i sammenheng med research! Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Sitter og spiller Team Fortress 2, spillt mye siden Halloween updaten kom i går natt. Blir alltid sugd tilbake inn i spillet hver gang en annual/stor update kommer! Ser ut som jeg må logge meg på TF2 igjen! Spiller Xcom: Enemy Unknown. Veldig gøyt. Endret 29. oktober 2012 av Azidops Lenke til kommentar
Utah Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Jeg gjør meg klar til AC III og har ikke noe å spille på akkurat nå. Skal kjøpe det i storefri i morgen Endret 30. oktober 2012 av Zoku Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Idag blir det Alfa-testing i The Dead Linger Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Uncharted 3 Crysis 2 Gran turismo 5 Burnout Paradise (the ultimate box) Alle på PS3. Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 DayZ og Skyrim er vel de to spillene som spilles for tiden. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Har rundet Skylanders: Giants på både 3DS og PS3 i dag, så begynte like greit med Skylanders: Spyro's Adventure på 3DS. Og PS3. Sykt bra spill som anbefales alle som liker spill som Ratchet & Clank. Og jeg er over tretti. Endret 1. november 2012 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Skal prøve å fullføre Halo Reach på Legendary alene og fullføre Halo Wars før Halo 4 kommer. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 FIFA 13 på PS3 og Football Manager 13 på pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå