Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Det går fortsatt i Borderlands 2 her i gården. :)

Ble nylig ferdig med hovedoppdraget i den første DLC-en, og jeg har også brukt litt tid på å farme gear til "mainen" min. Jeg vurderer å levle et par alts, men jeg kjenner at det snart er på tide å ta en pause fra spillet.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går fortsatt i Borderlands 2 her i gården. :)

Ble nylig ferdig med hovedoppdraget i den første DLC-en, og jeg har også brukt litt tid på å farme gear til "mainen" min. Jeg vurderer å levle et par alts, men jeg kjenner at det snart er på tide å ta en pause fra spillet.

Hvis du ikke har spilt 1-ern så anbefaler jeg det på det sterkeste :)

Lenke til kommentar

Nå i disse dager går det i noe retro da det er fryktelig kjedelig for en hardcoregamer, ikke noe bra riktig enda av spill....

Doom 1, Doom 2 via Doom 3 BFG Edition samt Digimon World 2003 på PS1! Samt har fyrt opp Sega Dreamcast å spiller der Soul Calibur og Tomb Raider Last Relevations

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Nå i disse dager går det i noe retro da det er fryktelig kjedelig for en hardcoregamer, ikke noe bra riktig enda av spill....

Doom 1, Doom 2 via Doom 3 BFG Edition samt Digimon World 2003 på PS1! Samt har fyrt opp Sega Dreamcast å spiller der Soul Calibur og Tomb Raider Last Relevations

Hvordan er doom 1og2?

Kan man bruke mus osv eller er det fortsatt kun via tastatur?

Har forøvrig startet å spille RIFT igjen

Lenke til kommentar

Hvordan er doom 1og2?

Kan man bruke mus osv eller er det fortsatt kun via tastatur?

Har forøvrig startet å spille RIFT igjen

Jeg har Doom 1 og 2 til PS3 som var med i Doom 3 BFG da og da spilles det med en kontroller, det var deilig det :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Skulle begynne på Dishonored, som jeg kjøpte i Spania. Så oppdaget jeg at det kun var spansk tale på det når jeg kom hjem :(

Til tross for at jeg kjøpte det i kjeden Game, kunne ikke Game i Norge hjelpe meg. Men Bethesda i Scotland var mer enn behjelpelige, og sa det gikk helt fint å bytte med dem. Så nå venter jeg på den nordiske versjonen fra dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle begynne på Dishonored, som jeg kjøpte i Spania. Så oppdaget jeg at det kun var spansk tale på det når jeg kom hjem :(

Til tross for at jeg kjøpte det i kjeden Game, kunne ikke Game i Norge hjelpe meg. Men Bethesda i Scotland var mer enn behjelpelige, og sa det gikk helt fint å bytte med dem. Så nå venter jeg på den nordiske versjonen fra dem.

Bra det ordnet seg da! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...