Mr. Pants Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Det går fortsatt i Borderlands 2 her i gården. Ble nylig ferdig med hovedoppdraget i den første DLC-en, og jeg har også brukt litt tid på å farme gear til "mainen" min. Jeg vurderer å levle et par alts, men jeg kjenner at det snart er på tide å ta en pause fra spillet. Endret 19. oktober 2012 av Leflus Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Spiller Black Mesa på pcn for tiden, startet i går. Herlig herlig! Lenke til kommentar
trolomlllool Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 spiller Chivalry: Medieval Warfare nå. konge spill! Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Bytter litt mellom XCOM, World of Tanks, og Guild Wars 2, avhengig av humør og tid. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Det går fortsatt i Borderlands 2 her i gården. Ble nylig ferdig med hovedoppdraget i den første DLC-en, og jeg har også brukt litt tid på å farme gear til "mainen" min. Jeg vurderer å levle et par alts, men jeg kjenner at det snart er på tide å ta en pause fra spillet. Hvis du ikke har spilt 1-ern så anbefaler jeg det på det sterkeste Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Nå i disse dager går det i noe retro da det er fryktelig kjedelig for en hardcoregamer, ikke noe bra riktig enda av spill.... Doom 1, Doom 2 via Doom 3 BFG Edition samt Digimon World 2003 på PS1! Samt har fyrt opp Sega Dreamcast å spiller der Soul Calibur og Tomb Raider Last Relevations Endret 22. oktober 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Crysis Warhead (PC) Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Nå i disse dager går det i noe retro da det er fryktelig kjedelig for en hardcoregamer, ikke noe bra riktig enda av spill.... Doom 1, Doom 2 via Doom 3 BFG Edition samt Digimon World 2003 på PS1! Samt har fyrt opp Sega Dreamcast å spiller der Soul Calibur og Tomb Raider Last Relevations Hvordan er doom 1og2? Kan man bruke mus osv eller er det fortsatt kun via tastatur? Har forøvrig startet å spille RIFT igjen Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Formula 1 (xbox) Apache: Air Assault (xbox) Battlefield 3 (PC) Har blitt spilt de siste 2 ukene. Endret 22. oktober 2012 av untouch4ble Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Har tatt en liten pause fra Dishonored, og spiller nå "Home", som jeg plukket ned fra steam i går. God og guffen stemning fra et spill som koster mindre enn en halv liter brus. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Nå i disse dager går det i noe retro da det er fryktelig kjedelig for en hardcoregamer, ikke noe bra riktig enda av spill.... Doom 1, Doom 2 via Doom 3 BFG Edition samt Digimon World 2003 på PS1! Samt har fyrt opp Sega Dreamcast å spiller der Soul Calibur og Tomb Raider Last Relevations Hvordan er doom 1og2? Kan man bruke mus osv eller er det fortsatt kun via tastatur? Har forøvrig startet å spille RIFT igjen Jeg har Doom 1 og 2 til PS3 som var med i Doom 3 BFG da og da spilles det med en kontroller, det var deilig det Endret 22. oktober 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Pokemon Black 2. Ocarina of Time 3D Hvis du ikke har spilt 1-ern så anbefaler jeg det på det sterkeste Har spilt 1'ern og alle DLC-ene som kom til den. Kjempespill det også. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Assassin's Creed II Awesome spill, "runna" det her om dagen for første gang. Tenkt å prøve meg på "Faster Then Light", ser genialt ut! Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 World of Warcraft Call of Duty 4 Team Fortress 2 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 XCOM Enemy Unknown Borderlands 2 Endless Space Eneste de har til felles at de er avhengighetsskapende knallspill alle tre Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Skulle begynne på Dishonored, som jeg kjøpte i Spania. Så oppdaget jeg at det kun var spansk tale på det når jeg kom hjem Til tross for at jeg kjøpte det i kjeden Game, kunne ikke Game i Norge hjelpe meg. Men Bethesda i Scotland var mer enn behjelpelige, og sa det gikk helt fint å bytte med dem. Så nå venter jeg på den nordiske versjonen fra dem. 1 Lenke til kommentar
Utah Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Skulle begynne på Dishonored, som jeg kjøpte i Spania. Så oppdaget jeg at det kun var spansk tale på det når jeg kom hjem Til tross for at jeg kjøpte det i kjeden Game, kunne ikke Game i Norge hjelpe meg. Men Bethesda i Scotland var mer enn behjelpelige, og sa det gikk helt fint å bytte med dem. Så nå venter jeg på den nordiske versjonen fra dem. Bra det ordnet seg da! Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Her går det i Medal of Honor: Warfighter (PC), Bioshock (PC), Edge (PC) og Escape Plan (PSVITA). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå