Datasmurf Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Sliter ut tomlene mine på å spille Rock Band Blitz. Skremmende avhengighetsskapende. Akkurat som det ekte Rock Band med instrumenter. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Spiller gjennom Resident Evil 5 på nytt og Dead Island. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Har gått i Borderlands 2 PC her. Spilte mye co-op forrige uke med Gunzerker, men begynte på nytt med Commando/Soldier (Axton) før helga i singleplayer. Herlig spill. Lenke til kommentar
Bjulfyboy Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Borderlands 2 (pc)- storkoser meg i den fantastiske verdenen. Har forbedret seg på alle punkter siden enern. Guild Wars 2 (pc)- endelig et mmo som er nyskapende. Just Cause 2 (pc)- går aldri lei. Venter spent på Assassins Creed 3, er ikke ofte jeg kjøper collector edition, men når det gjelder AC må jeg gå for det beste Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Akkurat nå går det i Dishonored og XCOM: Enemy Unknown. Begge på PC. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Har endelig fått tatt fatt på Torchlight, etter at det har ligget i spillbiblioteket på Steam i over et år nå, tror jeg. Det er virkelig et godt spill, så jeg koser meg veldig. Jeg er ca 75% ferdig med spillet. I tillegg fikk jeg byttet til meg Sleeping Dogs i går kveld, så jeg startet såvidt på det i dag. Det virker veldig lovende hittil i alle fall! Sleeping Dogs kostet meg forøvrig hele $1usd! Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Deadly Premonition, litt gammeldagse kontroll metoder, men et meget interessant spill for folk som liker blant annet Twin Peaks. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Deadly Premonition, litt gammeldagse kontroll metoder, men et meget interessant spill for folk som liker blant annet Twin Peaks. Kommet langt? Har kommet til Chapter 2 selv, men la det litt bort pga andre spill. Har dog planer om å ta det frem igjen senere, for historien virket veldig interessant. Også har det en av de noensinne. Ingenting som slår det når den dukker opp midt i en seriøs cutscene hvor de diskuterer drapet. Selv spiller jeg Dishonored nå. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Tror jeg nærmer meg slutten. er på chapter 23 eller 24. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Det jeg spiller nå er God Of War 3, runder det for fjerde gang. Ble ferdig med tredje gjennomspillingen igår på Chaos. Nå spiller jeg opp resterende trofeer så jeg får min platinum der På andre plattformer spiller jeg Dishonored (PC), Guild Wars 2 (PC), Max Payne 3 (PC) 3D Game Dot Heroes (PS3) og Dead Or Alive 5 (PS3) Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Cd The Beach Boy Greatest Hits [Capitol] cd 20 spor Cd The Beach Boy Surfin U.S.A cd 27 spor Lenke til kommentar
Utah Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 The Ratchet and Clank Trilogy! Lenke til kommentar
Freaky Sunny Squirrel Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Pro Evolution Soccer 2013 (X360) Fifa 13 (X360) Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Dishonored til PS3. Virker ok foreløpig. Ellers går det i FIFA13 i ny og ne. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Jeg tror Borderlands 2 vil bli Game Of The Year. Endret 15. oktober 2012 av Mann_Av_Gull Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Assassin's Creed: Brotherhood, PC med 360 kontroller. Lenke til kommentar
PuckFuppet Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Counter-Strike: Source Counter-strike: global offensive Smite Jeg liker veldig godt cs konseptet, men det blir det bare mindre og mindre spilling på meg egentlig pga andre prioriteringer. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Går i Dishonored, Smite, Tribes ascend, Torchlight2, Borderlands 2 og Mtg Duels 2013, + litt minecraft bygging på si Lenke til kommentar
Eraze Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Fallout 3. Har lenge ønsket å spille det og for ikke så lenge siden fikk jeg lånt det av en kompis. Skal også starte på Borderlands 2, gonna be fu*king awesome! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå