Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Borderlands 2 (pc)- storkoser meg i den fantastiske verdenen. Har forbedret seg på alle punkter siden enern.

Guild Wars 2 (pc)- endelig et mmo som er nyskapende.

Just Cause 2 (pc)- går aldri lei.

Venter spent på Assassins Creed 3, er ikke ofte jeg kjøper collector edition, men når det gjelder AC må jeg gå for det beste :grin2:

Lenke til kommentar

Har endelig fått tatt fatt på Torchlight, etter at det har ligget i spillbiblioteket på Steam i over et år nå, tror jeg. Det er virkelig et godt spill, så jeg koser meg veldig. Jeg er ca 75% ferdig med spillet.

I tillegg fikk jeg byttet til meg Sleeping Dogs i går kveld, så jeg startet såvidt på det i dag. Det virker veldig lovende hittil i alle fall! Sleeping Dogs kostet meg forøvrig hele $1usd!

Lenke til kommentar

Deadly Premonition, litt gammeldagse kontroll metoder, men et meget interessant spill for folk som liker blant annet Twin Peaks.

Kommet langt? Har kommet til Chapter 2 selv, men la det litt bort pga andre spill. Har dog planer om å ta det frem igjen senere, for historien virket veldig interessant. Også har det en av de

noensinne. Ingenting som slår det når den dukker opp midt i en seriøs cutscene hvor de diskuterer drapet.

Selv spiller jeg Dishonored nå.

Lenke til kommentar

Det jeg spiller nå er God Of War 3, runder det for fjerde gang. Ble ferdig med tredje gjennomspillingen igår på Chaos.

Nå spiller jeg opp resterende trofeer så jeg får min platinum der

På andre plattformer spiller jeg Dishonored (PC), Guild Wars 2 (PC), Max Payne 3 (PC) 3D Game Dot Heroes (PS3) og Dead Or Alive 5 (PS3)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...