Syncz Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Magic the gathering: Duels of the Planeswalkers 2013, unlocka nettopp mitt første hele deck hehe Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Darksiders II til ps3 og Metal Gear Solid 2 HD PS3. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 NSMB2 til 3DS og Rock Band Blitz og Fallout New Vegas (DLC-pakkene) til 360. Artig å få et gjensyn med Rock Band og alle sangene jeg har lastet ned, men det er ikke helt det samme som RB1-3. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Nå har jeg faktisk nettopp begynt med Metal Gear Solid 1 igjen. Planen er å få spillt gjennom de nye HD-versjonene av nr 2 og 3, samt spille gjennom 4 med trofeer for første gang. Men følte jeg burde rusle gjennom 1'ern også når jeg først var igang. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Har testet ut FTL : Faster than Light demoen og likte spillet , får nesten sørge for å kjøpe det snart! Ellers så har jeg tatt en liten tur innom Rogue Survivor som er morsomt men har noen kjipe problemer. Tipper også at det snart kommer en ny versjon av Dwarf Fortress som kommer til å imponere stort med de store forandringene som kommer ^_^ (snart er svært relativt hos bay12games). Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Her går det i ganske mye forskjellig om dagene. På PC spiller jeg Planetside 2(Som jeg forøvrig ikke skjønner så mye av enda), Minecraft og Black Mesa, mens på PS3 går det fortsatt bare i BF3. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 black mesa.duke nukem forever(pc versjonen) black ps2 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Deadly Premonition på X360 og The Testament of Sherlock Holmes på PS3. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Da var jeg ferdig med Kingdoms of Amalur: Reckoning. I det minste hovedoppdraget. Sideoppdragene tar jeg litt innimellom, omtrent på samme måte som jeg ville spilt World of Warcraft (om jeg fortsatt spilte det). Jeg må virkelig si at jeg ble imponert over spillet, og det er litt kjedelig at det ikke kommer noen oppfølger fra 38 Studios. Jeg var _egentlig ikke spesielt interessert i spillet, men da jeg så det på tilbud for halvannen til to måneder siden valgte jeg likevel å slå til. Det angrer jeg ikke på i dag. Så er jo da tusenkronersspørsmålet... hvilket spill skal jeg nå ta fatt..? Jeg starter opp Assassin's Creed (1), for jeg har virkelig lyst til å komme ajour med den serien med tanke på AC3. Ikke har jeg spilt Assassin's Creed-spillene siden toeren heller, så jeg får vel bare ta oppgaven fatt! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Jeg har spillet litt saints row 1 på xbox-360 Lenke til kommentar
fytech Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Pro Evolution Soccer 2013 på PC med logitech håndkontroller. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Guild Wars 2. Fornøyd med Thief klassen etter å ha prøvd Necromancer, som ikke falt helt i smak. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Akkurat ferdig med Metal Gear Solid 2: HD Edition og gikk rett på MGS 3. De holder seg fryktelig godt i mine øyne. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Akkurat nå går det i Borderlands 2 og Black Mesa...gode spill begge to. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Skyrim og Assassin's Creed Brotherhood/Revelations Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Blλck mesa Endret 23. september 2012 av The Silencer 1 Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 The Testament of Sherlock Holmes Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 The Testament of Sherlock Holmes Hva synes du om det? For min del er det et av de beste spillene jeg har spilt i år. Likte historien veldig godt og gåtene var varierte og akkurat passe vanskelig. Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 The Testament of Sherlock Holmes Hva synes du om det? For min del er det et av de beste spillene jeg har spilt i år. Likte historien veldig godt og gåtene var varierte og akkurat passe vanskelig. Jeg har ikke kommet så veldig langt, men foreløpig storkoser jeg meg med spillet. Skal helt klart spille mer i dag. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Det jeg spiller i disse dager er Little Big Planet Vita (Vita), Ratchet And Clank 2 HD (PS3), Legend Of Zelda Skyward Sword (Wii) og Guild Wars 2 (PC) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå